юни 04, 2013 Maia Georgieva 0 Comments

PRETTYBOX

Най-после в БГ!!! Толкова се зарадвах от факта! Да получиш нещо, да знаеш, че ще се състои от супер готини продукти, но какви ли... Ето я и моята кутия - за м. април!
Много елегантно и модерно поднесена! Тя е само и изклюително ЕКО (вскички продукти). Аз лично съм многооо доволна от кутията. Съдържа хубави продукти, съдържанието и описанието им можете да видите тук:
Очарована съм от душ гела. Ухае много приятно.... Стана ми любим продукт в банята!
Матиращите кърпички са нещо ново за мен, но определено ми харесаха! Попиват омазняването на лицето и осавят един много интересен матиращ есект на лицето.
Глосът за устни ми мирише на черешка, създава обемни устни с много блясък. Само опаковката е малко не добре измислена...всичко се оплесква с едно отваряне и затваряне.
Много съм хеппи от това, че се докоснах до Прийтибокс и изпитах онова чувство да не знаеш какво точно ще намериш под капака на кутията... Определено ми хареса!







0 коментара: