юни 16, 2013 Maia Georgieva 2 Comments

Wet N Wild - GLAMOROUS EVERY DAY, 
FABULOUS EVERY WAY !!!


Представям ви продуктите на Wet N Wild - шарени и закачливи, правещи ни щастливи!!



Започвам с лака за нокти Fast Dry. В стъклено шишенце с черна пластмасова дръжка, която е много удобна за нанасянето му. Цветът E225C, както аз го определих е жабешко зелено - много хубав и свеж цвят за лятото. Един пласт е напълно достатъчен, за да бъде плътен цвета. Лакът изсъхва мигновено бързо, така че е за хора, които за със забързано ежедневие или такива, които нямат търпение да чакат лака им за нокти да изсъхне! Четката ManiCurve е специално разработена, за да нанася лесно лака само с едно движение. Много съм доволна от покривността и издръжливостта на лака! Той вече е сред предпочитаните ми за лято 2013! Цялата гама се състои от 18 прелестни цвята, всички много интересни, летни и закачливи!Разгледайте ги тук:



Сенките за очи моно COLORICON на марката също ми харесаха. Изпробвах цвят penny -приятен шоколадов нюанс. Сенките са сатенени, стоящи нежно на клепача. Единствено ме затруднява поставянето им, направих го с пръсти, тъй като в сенките няма четка . Можете да избирате измежду 7 цвята - които биха се комбинирали чудно! Вижте ги тук:



Продължавам със спиралата MEGA VOLUME. Признавам си, че това е продуктът, който най-много ме впечатли. Спиралата ме грабна още с опаковката си! Многоо оригинална! Нанася се много лесно с удобна четка! Хубав черен цвят и плътни обемни мигли - всичко, което търся в една пирала за очи, го намирам тук! Спиралата не само се нанася лесно, но и лесно се изтрива след това. 

Повече информация за всички продукти можете да намерите ето тук:
както и тук:

Усмивки :):):):)

2 коментара:

  1. Tukmo se chudeh za senkite na tazi marka :) Pone sega znam che shte si vzema da gi probvam zaduljitelno :)
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Изобщо не се замисляй, сенките са чудесни! Ще очаквам да споделиш мнението си, когато ги пробваш :)

    ОтговорИзтриване