Крем за лице 3 in 1 и Крем за ръце от Evterpa

август 23, 2013 Maia Georgieva 0 Comments

Крем за лице 3 in 1 и Крем за ръце от Evterpa. Една от любимите ми български марки, намерила място в класацията на 100-те топ марки на България :) Дано на повече места да се зареди тяхна козметика, защото е много хубава!
Кремът за лице 3 в 1 обещава да стегне и изглади кожата,  да я подхрани и дълбоко хидратира, срещу петна. Съдържа екстракт от розмарин, водна лилия, мента, бял чай и витамини(все готини за мен съставки). Нанасям на чиста и суха кожа. Кремът попива веднага. Кожата ми става гладка и мекичка. Ароматът му ми е много познат от някъде, сякаш майка ми преди време използваше крем в кутийка с подобен аромат. Чела съм доста положителни мнения, че наистина помага да се заличат различни по вид петна по лицето. Така, че ако някой има подобен проблем, може да опита :) 




Крем за ръце на Евтерпа. Ако имате много суха кожа на ръцете  - това е вашият крем. Идеално омекотява ръцете, за да бъдат копринено меки, гадки и красиви. Силно ароматизиран е. Усеща се фин мирис на бадем докато се масажирате. Кремът е обогатен с бадемово масло и колаген. Разработен по специална формула, създаден в хармония с природата. Опаковката е от 120мл. Щедро можете да черпите от продукта, защото е на ниска цена и бързо можете да си закупите нов. Изберете българското - качествени продукти на много достъпна цена. 

0 коментара: