Ммммокрите кърпички :)

август 26, 2013 Maia Georgieva 0 Comments






Мокрите кърпи - нещото без което наистина не мога! Те са неразделна част от моя ден! Използвам ги толкова често, че просто не бих си представила света без мокри кърпи :))) У дома поне на няколко места биха могли да се видят, а в дамската ми чанта присъстват непрекъснато. Дори и да се изчерпят веднага се запасявам, защотооо иначе става сложно :) Понякога дори си нося средно голям пакет вместо малък, за да имам за по-дълго. А при пътуване по-надалече задължително - голям. Реших да направя и един пост за МОКРИТЕ КЪРПИЧКИ, защото според мен те много помагат при гримиране - разгримиране. Не ме мислете за хахо :), но наистина аз си премахвам грима с тях. Изпробвала съм всякакви марки на различни цени и качество. Е, разбира се, че е имало случаи да се обрина от тях, да чувствам кожата си опъната и прекалено суха, но просто повече никога не си взимам определената кофти марка. Последният случай беше скоро, дори на тях пишеше, че са за чувствителна кожа, а пък тя стана една...сладък ситен обрив около устата :) За щастие мина бързо. Наистина по-скъпите кърпички си правят парите като всички останали по-скъпи продукти, но има и на средна цена, които са перфектни и не отстъпват по качество. Едни такива наример са на Евтерпа, които използвам в момента. Предлагат няколко разфасовки. По-малките съдържат 15 броя и имат най-различни аромати. В момента аз използвам такива с аромат на горски плодове и свеж аромат на цветя. Евтерпа предлагат и кърпички за почистване на очен грим. Всички ухаят божествено. Кърпичките са достатъчно големи, за да се избършеш нормално, а и са доста плътни. Използвам и по-голямо пакетче с 20 броя. Те са с розовка опаковка (с принцеса:) и са предназначени за бебета и деца :). Подходящи за чувствителна кожа, против подсичане, с екстракти от лайка и смрадлика, за фино почистване. Ухаят много нежно и след избърсване кожата ми продължава да ухае на аромата им. Кърпичките са с по-големички и многооо плътни. Една кърпичка е достатъчна за почистване на очния ми грим и на двете очи. Отлично се справят само с няколко разтърквания. Голям + за мен е, че не изсъхват дори и да стоят разпечатани за известно време. Е, стига толкова съм ви разказвала за моята мания към кърпичките. Надявам се, че ви е било интересно :)

0 коментара: