CHI - съвършени продукти за съвършена коса :)

август 07, 2013 Maia Georgieva 4 Comments




Здравейте! Както знаете много обичам лосиони за тяло, за да глезя тялото си, но обичам и хубавите продукти за коса! Днес ви представям едни професионални американски продукти, които са на почетно място в моята баня :) По принцип често сменям шампоаните си, защото смятам, че косата ми привиква към един и същ и започва да не се измива добре и да изглежда сплескана. Ако ми хареса даден шампоан го изхабявам, след това се мия с друг и чак след като го измия повтарям с предния. Така отново ми действа добре и си върши прекрасно работата по косата ми. И така имам три шампоана на CHI, като все още не мога да преценя кой от тях е най-прекрасния, тъй като и от трите съм супер доволна. Подредили са се супер симпатично в моята баня и се кипрят ли кипрят, но не се знае за колко дълго....използвам ги интензивно предвид моето непрекъснато къпане през лятото всеки ден или по два пъти на ден :) Да вметна само, че не случайно толкова много възхвалявам марката Използвала съм доста техни продукти и няма продукт, от който да не съм доволна. В една публикация по-назад в блога бях споменала за един друг техен продукт, който много си харесвам и редовно използвам, за да бъде права и гладка косата ми. Казвам на приятелки, че марката е като малка феичка, която с един размах на пръчицата си разбира как трябва да се погрижи за косата ми и я прави чудесна :) Сега косата ми се радва на три шампоана CHI - за обем, овлажняващ и овлажняващ терапевтичен шампоан. 
  Овлажняващ шампоан за третирани коси CHI DB Moisture Binding Shampoo


Започвам с овлажняващият, който е в сладката оранжева тубичка от 350 мл. Предназначен е за третирани коси. Съдържа копринени и млечни протеини. Шампоанът е с много приятен аромат, прави хубава пяна и оставя косата много нежна и мекичка. Лесно се разресвам след използването му. Шампоанът обещава да задържи влагата в косата, за да я направи мека, копринена иневероятно лъскава. 

Е, прави го! 

http://mgshop.bg/shampoani/106-chi-db-moisture-binding-shampoo-.html#

Шампоан за Обем MAGNIFIED VOLUME


Шампоан за обем - в лилава тубичка от 350 мл. Отново с превъзходен аромат, приятна мека пяна. Измива се чудесно и е достатъчно количеството от една малка шепичка, за да се измие перфектно косата ми. Съдържа богат комплекс от Керамика и активни съставки от протеини. След измиване косата ми е много плътна, подсилена и бляскава. Май този шампоан наистина страшно много помогна на моята коса, която е тънка, без обем и слаба. С  него състоянието на косата ми подобри значително - изглежда по-здрава от всякога.
*CHI Magnified Volume System е специална серия за обем, която освен шампоан съдържа и балсам, течна пяна и лак за коса - всичко това за страхотен обем и блясък! :)

http://mgshop.bg/shampoani/73--magnified-volume-shampoo-.html#

Овлажняващ терапевтичен шампоан CHI INFRA SHAMPOO


И преди съм използвала този продукт, като винаги съм го давала като пример за уникален шампоан, "събуждащ" косата ми. Когато чуя за марката, винаги се сещам за този шампоан и неговата опаковка, която за мен е като етикет на CHI продуктите. Харесва ми това, че мога да го използвам често и е за всички типове коса. Харесва ми и това, че регулира баланса на влагата между косата и скалпа. Чувствам косата си много лека и супер здрава :) Перфектен!

http://mgshop.bg/shampoani/41-chi-infra-shampoo-.html#

Това е от мен и моята щастлива коса за сега! 
Споделете, ако и вие сте изпробвали някои от шампоаните на CHI :))))

4 коментара:

  1. В момента съм със маслото на Chi Infra - невероятно е! Ще разгледам състава на шампоана от серията и може някой ден да я купя.

    ОтговорИзтриване
  2. Да, така е! Всеки продукт на марката, до който съм се докоснала, много, много ми е харесвал!!! Със сигурност ще ти хареса и шампоана!!! :)))) Усмивки!

    ОтговорИзтриване
  3. Овлажняващият шампоан определено ще се пробва. :)
    От стилизиращите им продукти съм много доволна, затова искам да пробвам и продуктите за грижа. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Дааа, със сигурност ще ти хареса :))))

    ОтговорИзтриване