Шампоаните против пърхут на CLEAR

август 13, 2013 Maia Georgieva 2 Comments









Изпробвах два шампоана CLEAR против пърхут. Единият е за силната половинка в отбора де, но все пак опитах и него :) Може би сте обърнали внимание на рекламата по телевизията, която се върви напоследък. И двата шампоана не са скъпи, но пък много готини. Много харесвам опаковките им - здрави, стабилни и стилни. Както и това, че разфасовката от 200 мл. може да се носи спокойно в багажа за плажната ваканция без да заема много място. 
Започвам с отзивите за мъжкия шампоан CLEAR MEN REFRESHING GREASE CONTROL, който е специално против пърхут за мъже с мазна коса. Има нова формула - с Bio-Nutrium 10 и екстракт от цитруси против пърхут. Отстранява излишния себум и подхранва кожата на главата. Приятелят ми все се оплаква, че има пърхут и малки пъпчици по главата си. Доста хареса шампоана и се мие редовно с него. Когато го попитах какво е мнението му просто каза: "Всеки път се мия с него, значи съм доволен!" Аз също го харесах, защото моята коса е пък склонна към омазняване и ми подейства много добре. Шампоанът е млечно бял на цвят, леко гъст и свеж. Мирише на цитрус и на супер свежест!!! :) Добре се разпенва, а докато мия косата си усещам готин аромат, мека пяна и свежест, много свежест! След баня продължаваме да усещаме тази свежест и лек цитрусов аромат. 
А сега малко повече инфо и за моя шампоан - CLEAR ICE COOL MENTHOL 2 IN 1 с ментол за нормална коса и скалп. Шампоанът е млечно светло син на цвят, доста гъст. Ухае на мента, отново доста свежоооо!!!! Прави обилна пяна и много ми харесва! Измива косата ми от първия път! Косата ми стои много добре след като се измия с него.  Много е икономичен и готин! Наистина заздравява скалпа, за да превърне косата ми в здрава, блестяща и лъскава!
В момента шампоаните CLEAR имат няколко инициативи, в които можеш да се включиш. Едната е поместена на тази страница http://beautypromo.bg/ и не е нужно да се закупи продукт, за да се включиш. Другата инициатива се намира на фейсбук страницата на CLEAR:
До колкото знам трябва да се закупят два продукта на марката и се получава скреч карта с уникален промо код, който се регистрира на страницата. Ако желаете да участвате, прочетете повече на линка :) Smiles! :) 

2 коментара:

  1. Шампоаните не са лоши.Аз ползвах този за мазен скалп.Чувам доста положителни отзиви за мъжките и се чудя дали да не пробвам някой от тях :))

    ОтговорИзтриване
  2. Да и на мен ми допадат, изпробвай и мъжкия и сподели дали ти е харесал и той. Аз мисля, че и него ще харесаш, на мен добре ми повлия. :))))

    ОтговорИзтриване