Стягащ крем за тяло на Maternea

август 11, 2013 Maia Georgieva 0 Comments







Като се позамислих май отдавна не съм писала публикация за лосион за тяло. Запотва реших да споделя впечатленията си от един много хубав крем за тяло, който има стягащ ефект. Той е на марката Maternea, която е специално създадена за бъдещи майки или вече родили жени. Е, аз не съм такава, но реших да опитам, защото бях любопитна, а и плюс това смятам, че кремът ще окаже благоприятно действие и върху моите тлъстинки. Не забравайте, че освен да отслабнете е нужно да поддържатае и стегната кожата си, която ще изглежда зле след самото отслабване. Това лято може би като всички вас и аз стопих някое и други килце. По време на цялото отслабване се мажех с най-различни кремове и лосиони - против целулит, стрии и стягащи. Един от тях беше и този крем, който поддържаше еластичността на кожата ми. Кремът се предлага в много стилна картонена бяло-червена кутия, която много, много ми допада. В нея откривам мека туба от 150 мл.(която много лесно мога да отворя с една ръка), както и листовка с информация за всички продукти на марката. Текстурата на крема е мека, средно гъста, бяла, със съвсем лек натурален аромат. Съдържа натурално масло от шеа, полиглюкоронова киселина и витамин C. За най-добри резултати се препоръчва да се използва поне 2 месеца. Аз не съм засякла вече от колко седмици го използвам, но действието му е супер! Нанасям малко количество всяка сутрин върху корема, бедрата, дупето и ханша. И започвам да го разнасям чрез енергични масажни движения, като по този начин засилвам циркулацията на кръвта и стягащите процеси. Благоприятно действие оказа и върху целулита ми, който изчезна до минимум. Само да споделя, че кремът попива, без да остава мазен филм по кожата. Имено за това го използвам всяка сутрин (а иначе доста бързо забравям за различните лисони, които са по-тежки и мазни и ми напомнят, че съм намазана през целия ден чрез постоянно потене и лъскавина) - чувствам кожата си мека, стегната и гадка, без да усещам тежестта на крема по нея, нито аромата му. :)

body_masage

Стягащият крем за тяло Maternea е хипоалергенен, дерматологично тестван, без добавен парфюм, подходящ е за кърмещи майки, гарантирано безопасен за бебето.
pictograms

Можете да разгледате сайта на Maternea и да прочетете повече за различните продукти, които предлага марката:

Хайде и нещо разхлаждащо от мен :)

0 коментара: