REGAL Skin Lux - козметика против бръчки със стволови клетки от Арган

август 02, 2013 Maia Georgieva 0 Comments












Regal Skin Lux - най-новата серия луксозни кремове за лице на Регал. Погрижете се за вашата кожа навреме като заложите на тези прелести от серията Skin Lux. Серията предлага три крема - регенериращ подхранващ крем, регенериращ крем за интензивна хидратация и регенериращ крем за областта около очите. Аз заложих на регенериращия крем за интензивна хидратация, който спомага за предотвратяване и забавяне появата на бръчки, както и изглаждане на вече съществуващи. Подобрява плътността на кожата, худратира я и я подхранва. Започвам от опаковката, която е супер луксозна и стилна. В златиста кутия със златен символ и надписи се крие матиран стъклен буркан от 50мл. Само да споделя, че това е предпочитаната от мен опаковка на крем за лице - качествата на крема не се променят колкото и дълго време да използвам крема. Самият буркан е тежък и масивен, със злален символ и кант на пластмасовия капак. Когато отворя капака, виждам, че кремът е запечатан с лепенка за безопасност и мога да бъда спокойна, че никой не го е отварял преди мен. Консистенцията на крема не е нито много водна, нито пък много гъста, а точно такава каквато трябва да е според мен - средно гъста и не мазна. Кремът не е мазен и тежък, оставя приятно усещане за свежест през целия ден. Малко количество е достатъчно, за да хидратира перфектно кожата ми. Предназначен е за всеки тип кожа. Съставките на крема са: стволови клетки от арган, масла от Макадамски орех, Бадем и Жожоба, висока хидратация на хиалуронова киселина. Всички съставки намирам за доста интересни и готини! Може би на тях се дължи и готиния, интересен аромат на крема. Мога да дам единствено положителна оценка на продукта! Отлично действа на кожата ми! :) Весел уикенд!

http://www.regalskinlux.com


0 коментара: