Byphasse Make-up removing wipes Sensitive skin With Aloe Vera 40s

октомври 17, 2013 Maia Georgieva 0 Comments





Здравейте!
Това са мокрите кърпички на Byphasse, които използвах в последно време, за да почистя грима от лицето си. Те са испански и не знам дали могат да се намерят на нашия пазар. Бяха ми подарък и им се зарадвах страшно много, защото трудно попадам на хубави мокри кърпички, а все пак почиствам лицето си с тях. Тези са страхотни и много ми допаднаха, но останаха само няколко, които реших да заснема, преди да ги използвам и тях и да изхвърля опаковката. Бурканчето ми хареса много - здраво, удобно и с практичен отвор, който позволява да се издърпват кърпиките една по една, а останалите стоят непокътнати. В указанията пишеше бурканчето да се разклаща отвреме на време, за да се разпредели влажността на кърпичките! Кърпичките са XL размер - предостатъчно големи, много плътни. Супер добре влажни и ухаещи на хубаво. Предназначени са за чувствителна кожа, съдържат алое вера. Почистват отлично грима ми, не правят кожата ми суха. Оставят нежен аромат на лицето ми. Много съм доволна и дано да имам възможността да ги използвам отново! Цун!

0 коментара: