AQUARUBORIL - мицеларен разтвор за почистване при розацея

ноември 26, 2013 Maia Georgieva 0 Comments






Новият пост е за един страхотен мицеларен разтвор - AQUARUBORIL. Несъмнено много от вас вече са го използвали и имат впечатлвния от него. Използвам и други мицеларни разтвори в момента, също много добри, но този е нов за мен и реших да пиша за него. 
Флаконът е пластмасова тубичка с удобен отвор, 250 мл. С помощта на памуче разнасям продукта по цялото лице. Страхотно добре почиства лицето не само от излишния себум и замърсявания, но и всякакъв грим. Използвам го от близо месец. Бутилката беше до горе, а сами виждате колко съм изразходвала. Имайте предвид, че всеки ден минавам лицето си с този продукт. Оказва се много икономичен! Кожата ми се чувства и изглежда много добре. След използването на мицеларния разтвор кожата ми не е суха и опъната. Продукта не дразни, не щипе, нищо....дори не го усещам върху лицето си! Много харесвам такива продукти, които си вършат отлично работата, а изобщо не ги усещам докато ги използвам, даже и след като съм ги използвала. Този мицеларен разтвор е по-различен от останалите с това, че е предназначен специално за почистване при розацея или зачервяване на кожата. Борбата с малките проблемни пъпчици, зачервяванията на места и разширени капилярчета е безмилостна и аз продължавам пълен напред! Едно от нещата, които предпириех е AQUARUBORIL. Отразява се отлично на кожата ми и състоянието й е много по-добро. Използвам от месец и два крема, които са по-специални и са предназначени за зачервена кожа и хора с розацея. По моята кожа се наблюдават малки зачервявания и разширени капиляри, които ми се иска да отстраня. Мицеларният разтвор е много нежен и е походящ за хора с деликатна кожа. Помогна ми и зачервяванията почти не се виждат, а пъпчиците за сега изчезнаха, дано не се появат отново.
Състав: Сорбитол, алантоин, екстракт от корените на перуника.
Не съдържа сапуни или ароматизатори.
Можете да закупите в аптеките и на сайта на вносителя: http://evromedbg.com/shop/aquaruboril/
Цената му е намалена в момента от 23 лева на 20.93 лева.

0 коментара: