Магазин 100% достъпен за незрящите? Възможно е, да

май 19, 2014 Maia Georgieva 0 Comments

/КРОСС/Вие замисляли ли сте се какво би било, ако сте незрящ и не можете да прочетете етикета на това, което искате да си купите? Ужасно е, нали?!? Искам тези хора, да се чувстват равностойни, казва пред ИА КРОСС Атанасиос Сотириадис (Ата Сот), основател и собственик на „Premium Health Products", чиито продукти у нас се предлагат и с етикети - лепенки BRAILLE
„Premium Health Products" е млада фирма на българския пазар. Предлага Лайфстайл медицинска козметика и хранителни добавки, натурални с хипоалергични съставки от гръцки производители. На кои пазари още реализирате продукцията? И ако направите сравнителен анализ на отделните страни - какви изводи може да направите за българските клиенти?
Към този момент реално работим само на българския пазар, но водим преговори за продажба на нашите продукти и в САЩ, Русия и някои арабски държави. Практиката ни до момента показва, че българският клиент е много добре информиран и цени качествената козметика. Трудно се доверява на нови продукти, но направи ли го веднъж, то е завинаги.
Как избирате производителите, чиито продукти да предлагате?
Внимателно подбираме фирмите, с които работим, защото държим на качеството на продуктите, които предлагаме на българския пазар и на бързите доставки в срок. Високите стандарти на гръцките производители гарантират за вашето здраве и красота!
„Premium Health Products" съдържа природни вещества в концентриран вид и ни дарява с нежност от главата до петите.
Връщането към природата, според вас, моментна мода ли е или жизнена необходимост?
Според мен вече е жизнена необходимост, защото стресът и мръсната среда, в която живеем и работим са предпоставка за много от заболяванията ни. Единственото ни спасение е да се храним природосъобразно и разбира се, да използваме козметика на базата на природни съставки.
Продуктите са с прозрачни етикети - лепенки BRAILLE на български език, специално разработени и проверявани ръчно една по една с цел да се четат от незрящите, а не с "декоративна" функция. Това не е обичайна практика при търговците. Какъв бе мотивът ви да го направите?
Мотивът ми бе чисто сантиментиментален. Дядо ми беше незрящ. Знам как се чувстваше той. Правя го заради него и заради всички незрящи хора. Вие замисляли ли сте се какво би било, ако сте незрящ и не можете да прочетете етикета на това, което искате да си купите? Ужасно е, нали?!? Искам тези хора, да се чувстват равностойни!
Това, че използвате такива етикети и че сайтът ви е достъпен за хората със зрителни затруднения, увеличава ли продажбите? Какви са тенденциите в тази посока?
Фармацевтите и клиентите са приятно изненадани от нашата идея, да имаме и лепенки Брайл на български. Приветстват иновацията ни и дори ни уважават, заради хуманността ни. А иначе силно се надявам и други производители да прегърнат идеята и да последват примера ни. Така ще направим по-лесен и хубав живота на незрящите хора.
Имате ли планове да разширите връзката с клиенти, които нямат лесен достъп до магазини и интернет поради неравностойното си положение и каква е вашата корпоративна социална отговорност?
"Premium Health Products" e първата фирма по света, която ползва тази "технология", тези прозрачни лепенки Брайл на български, проверени една по една и залепени върху "стандартните" етикети. За новите ни продукти изработваме листовка на Брайл, както и проект за фирмен магазин 100% достъпен за незрящите, от паркинга до нашите "audio" стелажи.
Претендирате за високо качество на продукцията, която реализирате на пазара. Какво определя високото качество на козметиката днес?
Вече има единен сайт за европейска, медицинска козметика, наречен CPNP сайт. Там са регистрирани всички медицински козметични продукти, продавани на територията на Европейския съюз. Тези продукти са сертифицирани и изпитани клинично, дерматологично и офталмологично. Всеки един продукт, който предлагаме на българския пазар е регистриран в този сайт. Това само по себе си говори красноречиво за качеството на козметика ни.
Предполагам, че високите изисквания на клиента днес определят и високото качество на предлаганата козметика. Всички искаме да изглеждаме привлекателни и здрави, нали?
Какво търсят хората и какви са изискванията им, когато купуват козметика?
Клиентите търсят високо качество на достъпна цена. А когато става дума за козметика, те искат да бъдат задължително природосъобразни, без парабени и да са клинично изпитани, особено когато са с проблемна кожа. Тогава те са особено взискателни и недоверчиви.
През последните години интересът към хранителните добавки се увеличи. Как си обяснявате това?
Живеем във времена, когато имаме съмнения във всеки продукт, който купуваме за нашата трапеза. Все повече търговци използват Е-та и заместители на продукти за направата на хранителни продукти. Дори и на хляба. А човешкият организъм се нуждае от витамини и хранителни вещества, които за съжаление днес чрез храната си не можем да набавим в достатъчни количества. Затова все по-широко навлизат хранителните добавки. Като добавка към нашия организъм, който се нуждае от тях, за да бъде здрав и пълноценен.
Твърдите, че философията на фирмата е да продава качество на реални цени и да създава емоционална връзка на марката с клиентите си. Как постигате този баланс между качество и достъпна цена? И това ли е гарант за емоционална връзка на марката с клиента?
С риск, да прозвучи като клише ще кажа, че баланс винаги може да се постигне. И да, аз мисля, че това е гаранцията, за все повече лоялни клиенти на "Premium Health Products", които подкрепят каузата, да "подарим" на незрящите хора един по-лесен живот. За да помогнем на друг човек, не е задължително да бъдем силни и богати, достатъчно е да бъдем добри!


Източник:

 http://www.cross.bg/prodykti-kozmetika-kachestvo-1409803.html#ixzz32Au4TYE1

0 коментара: