Готова за лятото с Avène

май 31, 2014 Maia Georgieva 0 Comments

Оу, да! 
Горещо е! 
От кога го чакам това горещото! 
Може да се каже дори, че е лято. 
Само пролетните дъждове навън подсказват за пролетта. Готова за лятото! Продукти за лято! Това са лосиона за след слънце и емулсиятаRÉFLEXE SOLAIRE SPF 50+ . 





Тъй като в момента нямам никакъв тен, кожата ми ще изгори дори и от кратка разходка навън. Постоянно се мажа с кремове, емулсии, серуми и различни продукти с висок фактор. Наскоро ви показах един продукт, който използвам и съм супер доволна. Реших да пробвам и Рефлекс емулсията за чувствителна кожа RÉFLEXE SOLAIRE SPF 50+ на Avene с фактор 50+. По принцип може да се използва за цялото тяло. За сега нанасям на лицето, шията и раменете си. Продуктът е много компактен и супер удобен за носене в чантата ми - 30 мл. е. Не съдържа парабени и силикони. Намазвам се преди всяко излизане навън, особено, ако ще ходя някъде по обед. Текстурата е течна, млечно бяла, изключително лека. Има много приятен аромат, който остава върху кожата. Лесно се разнася и попива веднага. Без бели, мазни и лепкави следи. Не ме кара да се чувствам усилно в горещините и да предисзвиква допълнително обилно потене като при някои продукти, които съм използвала. Справя се отлично и за сега не съм изгаряла нито веднъж дори и след продължитлна разходка навън. Харесва мии! 
Следете страницата на Avène, за да разберете първи за уникалната лятна игра, която предстои. Просто купете от слънчезащитните им продукти и регистрирайте кода :)







Слънчеви поздрави!

0 коментара: