PIZ BUIN - Ultra light Dry touch face fluid

май 04, 2014 Maia Georgieva 2 Comments



Хей, как сте?

Днес ще ви покажа новото ми кремче за лице, което използвам в момента. То е на PIZ BUIN. За мен тази марка произвежда най-добрите продукти за бронзов тен и за защита на кожата от вредните лъчи. През лятото съм заредена с най-различни продукти за тяло и лице и тези на PIZ BUIN винаги присъстват в плажната ми чанта. На всички пордукти опаковките са много идентични, приличат си и то характерния аромат. И тъй като много се бях запалила по придуктите им, почетох за тях в интернет. Разбрах, че "PIZ BUIN са първите, които започват да произвеждат слънцезащитни кремове в света. Швейцарската компания първа въвежда системата слънцезащитен фактор (Sun Protection Factor – SPF) - световно приет стандарт за слънцезащитна козметика. Маркатапредлага и първите водоустойчиви продукти. Ако проследим близо 70-годишната история на PIZ BUIN ще видим, че тя е лидерът, пионерът, който прави основните нововъведения в този сектор на здравеопазването.

Има няколко различни серии. Като цяло всички продукти са устойчиви на вода, изпотяване и пясък. В лятната линия са предвидени различни степени на защита: SPF 6, 10, 15, 30 и 50+, отговарящи на нуждите на всеки тип кожа – чувствителна, алергична, светла или тъмна. PIZ BUIN предлага лосион, олио, спрей, крем за тяло и лице за слънце и за след слънце. Продуктите са тествани в Сахара и Хималаите." - info от интернет


И още малко факти за PIZ BUIN от нета:
. През 1946 г. проф. Франц Грейтер създава първият слънцезащитен продукт в света – PIZ BUIN! Но всичко започва няколко години по-рано. През 1938 Франц, тогава още студент по химия, изгаря болезнено от слънцето при изкачване на планината Piz Buin. След този инцидент той създава формула, която е в основата на първия слънцезащитен продукт в света.
. През 1962 г. компанията Piz Buin първа въвежда системата слънцезащитен фактор (Sun Protection Factor – SPF).
. През 1968 г. създава първите продукти в света с широкоспектърни UVA/UVB филтри.
. През 1975 г. пуска на пазара първите водоустойчиви продукти.
. През 1989 г. отново е първа – използва филтри, познати като микро пигменти, които отразяват вредните UV лъчи.
. През 2002 г. създава първите кремове с включен Витамин Е - мощен антиоксидант, който спомага за предпазване на кожата от вредните свободни радикали.
. В 2008 г. въвежда революционната технология за защита от слънцето Helioplex.

Кремът за лице, който използвам в момента е PIZ BUIN  - Ultra light Dry touch face fluid. Сметнах, че е добре да започна да използвам подобен продукт с фактор от сега. Слънчевите лъчи вече са по-силни от през зимата, а и ще стават все по-силни. През зимата лицето ми се изчиства от луничките, а през лятото става... Също така имам и няколко петна по лицето от слънцето. Сега взех мерки и се предпазих от по-рано. 






Кремът е в черна тубичка със заострен край, 50 мл. Използвам го всеки ден и го нанасям сутрин. След него слагам фон дьо тен и всички останали продукти за лице като пудра, руж, хайлайтер. Страхотна основа за грим е. Не е необходимо да нанасям друг дневен крем. Когато се сетя нанасям  и околоочен крем. Консистенцията е доста течна, млечно бяла.  При изстискване от тубичката излиза много лесно. При нанасяне отначало е бял, но бързо се разнася и попива. Не оставя бели следи и не е мазен. Чувствам го много леко върху кожата си. Ароматът е супер - познат ми е от останалите продукти PIZ BUIN, които съм използвала. Кожата на лицето ми не се омазнява и е много свежа цял ден. За сега не съм луничкясала (йей), да се надяваме, че кремът ще предотврати появата им през цялото лято. Все пак факторът е доста висок - 30 SPF.
Желая ви много, много приятни почивни дни! :)

2 коментара:

  1. Много полезен пост. Определено ме заинтригува да погледна продуктите на марката ! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз всяко лято им се доверявам и са ми много любими!

      Изтриване