SEPHORA очна линия и сенки за очи

май 18, 2014 Maia Georgieva 2 Comments


Здравейте! 
И днес съм тук с два продукта на Sephora. 
Течна очна линия и сенки. 


SEPHORA COLLECTION 

Colorful Waterproof Eyeliner 24 HR Wear



Очната линия е Colorful Waterproof Eyeliner 24 HR Wear, номер 15  - Walk on the wild side. Цветът е тъмно зелен с блестящи частици. Доста наситен и красив цвят. Според мен е перфектен заместител на черната очна линия, ако искаме по-весела и закачлива визия. Писецът е много фин и мек, доста остър, дръжката е дълга и удобна. Всичко това способства уникално лесното нанасяне на очната линия. Дори и никога преди да не сте нанасяли течна очна линия с тази ще се справите от първия път. Нанася се супер точно и безупречно от раз. Изсъхва мигновено. Формулата е гладка, а цветът доста пигментиран. Съвсем откровено мога да кажа, че това е една от най-дълготрайните очни линии, които съм използвала до сега. Цветът не избледнява, стои си съвсем плътен и непокътнат цял ден на окото ми. Не се размазва и не прави петна под веждите (както мнооогоо често ми се случва с очната линия). По принцип нанасям по-дебела линия и редовно линията се отпечатва над клепача ми. С тази нямам такъв проблем. Водоустойчива е и се изтрива доста трудно. Както казах - изобщо не се размазва, а по-скоро се маха с доста упорито търкане и пада на цели частички. Ако се чудите каква очна линия да си вземете за лятото, препоръчвам тази с две ръце. Ще се убедите, че е много добра покупка. Лично аз вече съм вманиачена в нея!

SEPHORA COLLECTION

Velvet Eyeshadow








Сенките за очи са УНИКАЛНИ! Velvet Eyeshadow, цвят Nº05 Subtle Gray. Останах удивена, когато ги отворих и нанесох за първи път. Просто гребнах от стъкленото бурканче малко от кремообразните сенки. Нанесох ги лесно само с пръсти и получих зашеметяващ резултат. Цветът е сив, изпълнен с безброй много блестящи частици. Можете да видите това на снимката, направена на слънце. Блестят толкова много. Използвам ги самостоятелно, но може да се прелеят с други сенки в края на окото. Не се събират на клепача! Цял ден стоя с тях и са си непокътнати. Ако все пак потъркам клепача си, сенките се разнасят, цветът става по-блед и остават само бляскавите частички. Сенките са леки и не ги чувствам изобщо, че са там. Предлагат се още мнооогооо, много цветове и искам да изпробвам всички! Използвам ги както за дневен, така и за вечерен грим и просто обирам точките с тях!

2 коментара:

  1. Сенките изглеждат прекрасно наистина :) На каква цена се предлагат ?

    ОтговорИзтриване