Bioten BODYSHAPE антицелулитен гел

юни 06, 2014 Maia Georgieva 0 Comments






Вчера прочетох една статия за целулита и много се забавлявах докато я чета - това, че французойките нямали целулит. Само така се смятало, разбира се и това е пълен мит. Едно от нещата, които прилагали е масаж на стомаха. Това е мястото, където се събирали всички емоции и стрес и затова се напълнявало точно в тази област. Французойките най-редовно си масажирали стомаха и така отслабвали :))) Така, че нека започнем още сега! Старт :) 

Докато четях, веднага се сетих за продукта, който използвам в момента и си казах, че за него ще бъде следващата публикация. Други неща, които всички знаете - целулит може да имат както по-слаби, така и по-пълни жени. И е по-лесно да отслабнем, отколкото да се преборим с "портокаловата кожа". Разбира се, че чрез правилно ядене, тренировки и масажи всеки ден това може да се постигне. С яденето се справям, тренировките никак не вървят при мен :D, но най-редовно се масажирам с различни продукти. Сега опитвам най-новия продукт на Bioten. Както знаете, те имат антицелулитни кремове в едни розови туби от серията Cellufight. Тях не съм опитвала, но в момента използвам продукт от най-новата им антицелулитна серия - Bioten BODYSHAPE. Серията има 3 продукта - крем, гел и серум. Аз имам гела с екстракт от Гинко билоба и комплекс Lipofirm. В готска тубичка - 200 мл. Никък не е скъп продукта, а е доста добър и като количество и като действие. Масажирам се когато ми хрумне, че ми се масажира. Когато имам повечко време вкъщи или обикновено след баня. Продуктът е зеленикав, гелообразна, негъста текстура. С много силен и свежарски аромат, който блика дори и през тубичката. Нанасям го с кръгови движения по бедрата и дупето и масажирам докато напълно се поеме от кожата. Не утежнява, оставя свежо усещане. Харесва ми действието му, защото прави кожата ми значително по-еластична. Ароматизира я и сякаш има леко охлаждащо действие. На опаковката пише, че намалява обиколката на бедрата с до -3 см. след 4 седмици използване. Май трябваше да измеря обиколката на моите... Не се сетих да го направя преди да започна да го използвам. Вие доволни ли сте от продукта?

*дераматологично тестван и без парабени!

Не забравяйте да се включите в Giveaway - я (цък) и да харесате страничката ми във Facebook (цък). 
Усмивки! :)


0 коментара: