INGLOT Face Blush #24

юли 29, 2014 Maia Georgieva 2 Comments






Не мога да отлепя очи от тази прелест - INGLOT Face Blush #24. Един от продуктите, който не пропускам да сложа на лицето си е ружът. А точно този се оказа много приятен и го нанасям всеки ден на бузките си. Обожавам този руж! Опаковката е кръгла с прозрачно капаче, което се развива. Използвам го от месец и все още не съм свикнала с развиването. Когато го взема, веднага се мъча да дръпна капачето нагоре, защото повечето ми ружове се отварят така. Все някога ще свикна... :) Съдържа 2.5 грама продукт. Мисля, че количеството е добро. Доста трудно изхабявам ружовете, макар че си слагам всеки ден. Голямото количесто може само да ме накара продуктът да ми омръзне или да изтече срокът му на годност докато му се види дъното. Тук имаме добро количество, което ще стигне за достатъчно време. Тексурата е прахообразна, много фина. Цветът бих определила като nude. Много лек розово-коралов, мат. Цветът до голяма степен ми напомня на NARS sex appeal. Ружът е изключително нежен, лек и ненатрапващ се. Нанасям го по целите скули без притеснения, че ще изглежда фрапиращо. Цветът е едва доловим. Просто създава съвсем лека сянка и подчертава блясъка на лицето. Обожавам!

2 коментара:

  1. Изглежда наистина красиво :)

    ОтговорИзтриване
  2. Бих казала, че за един продукт Inglot (ако не е за палитра) количеството е малко - обикновено ружовете им са 4 г.

    ОтговорИзтриване