L’Oreal Professionnel / Wild Stylers / Tecni.Art / Crepage de chignon

юли 23, 2014 Maia Georgieva 0 Comments




Хееей, привет на всички!
Реших да споделя с вас ефекта, който получих с продукта Crepage de chignon на L’Oreal Professionnel. Той е серията Wild Stylers. Серия, която ще успее да развълнува сърцата и косите на много девойки! Мен определено ме накара да се чувствам страхотно! От много време насам исках да постигна подобен див, рошав ефект. Обикновено използвах пяна, но косата ми се изправяше прекалено бързо, а с лак стоеше на клечки. Имах нужда точно от такъв продукт.
Описанието на етикета:
Минерален фиксиращ спрей-пудра – за рошав, див ефект.
Текстурира и придава обем с матов ефект, без усещане за твърдост. Разбунтувай косата си!
Съвет: Разклатете добре преди употреба и между отделните пръскания. За да подчертаете обема, нанесете в корените и изсушете, за повдигащ ефект. За диво и още по-видимо текстуриране, изсушете, като намачквате дължините.



 Имайте предвид, че косата ми винаги е уникално права и гладка и трудно се начупва. Може би този ефект е подобен на ефекта, който създава слънцето, морската вода и вятър на плажа. След плаж косата ми почти винаги е като гнездо. 

Продуктът е много удобен за използване. Нанасям го на мокра коса. Разклащам флакона и напръсквам както корените, така и дължините. След това мачкам косата и я суша със сешоар. Това се повтаря няколко пъти до пълното изсъхване на косата. Тук я бях напръскала два пъти обилно. Косата стои много естествено. Не се слепва. Фиксацията е 3 - средна, но държи достатъчно време косата ми. 

Много готин продукт, който създава много лятно настроение в душата и щур ефект в косата ;)

0 коментара: