Empties :)

август 20, 2014 Maia Georgieva 0 Comments

Helloy!
Буби е тук :)
Знам, че много обичате подобен вид публикации и реших да спретна една!
Ето какво изхабих. Някои от нещата свършиха светкавично бързо, а други - не толкова бързо.



 Глинената маска за лице на AVON, Planet Spa. Имам я от наистина много време. Даже в момента продуктите вече са в обновени по-яки опаковки. Правих си от маската от време на време. Харесва ми и дори вече имам нова в банята. Най-ми е любимо, когато изсъхне и започне да се напуква по лицето. Пък още по-любимо ми е, когато се намажа обилно и някой ме види :D
 Resultime Серум 7 в 1 за перфектна кожа с витамин С. Уникален е! Бих го използвала и пак, пак, пак и пааааак! Преобрази кожата ми! Имам ревю за продукта > ревю. 


 AVON Advance Techniques - Leave-in-Trearment with Lotus Shield Technology. Много си допаднахме с този продукт и обожавам аромата му. Използвам го като кристали за коса. Нанасях на влажна коса. Чудесно подхранва косата и я прави жива и блестяща. 


 BB+CC крем / Beauty Blemish Color Correct Cream на ProfiDermБях писала ревю за този продукт. Прочетете го тук :) Впечатленията ми се потвърждават - хубав продукт, с който лицето стои отлично - като фотошопнато!


Измиващ крем за лице Rose and pearl на Vip`s Prestige. Хубав е и добре измива лицето. Бял е на цвят и съдържа много розови гранулки, които се разтварят при разтъркване в мократа кожа. Има хубав аромат и приятна консистенция. Оставам с добри впечатления.


Шампоан SCHAUMA - Fresh It Up! Много добър шампоан, без който вече не мога в банята. Четете за него тук :)

 Крем за ръце MICRO CELL 2000 QUICK ACTIONHANDCREME 2:1.. Държа го на видно място и когато мина около шкафа, на който седи винаги се намазвам. Определено е много нежен и подхранващ към кожата на ръцете. Към ревюто > цък 

 AVON - calming effects, цвят Cream. За този фон дьо тен съм ви говорила многократно. Писала съм за него ревю. И през лятото го използвам, но смесвам с по-тъмен, за да ми пасне цвета. Отново е бетон и не мърда през цялия ден! Ако се получи леко омазняване в Т-зоната, просто минавам с матираща кърпичка, за да го обера.  


 
Garnier Ambre Solaire Kids 50+
Млякото свърши мигновено бързо, след като приятелят ми реши, че трябва да се изполива с него, за да не изгори. След обилно магазне и поливане, наистина не изгоря, но слагаше толкова много и толкова често, че не можеше да попие и стоеше с бял гръб и ръце като облечен в жилетка. Иначе млякото е хубаво (гадината успя и мен да защити т.е. "полее"  добре, за да не изгоря). Ако се нанася прилично количество, успява да попие и да не оставя бели следи. 

Nivea Sun Слънцезащитен спрей Invisible protection SPF10. Спрят не е мазен, не оставя петна и е с много приятен охлаждащ ефект. Единствено ароматът ми беше прекалено алкохолен. Добре попива в кожата и я прави леко лъскава. Хареса ми и със сигурност пак ще си го взема. 

Matrix Biolage COLORLAST шампоан. Чудесен е! Цък за ревюто :)

KAY Build Kid маска за коса. Много я харесвах и ми беше останало съвсем мъничко количество, което не смеех да пипна. Тези дни обаче реших най-сетне да я доизхабя. За жалост свърши, а косата ми ставаше много хубава от нея. Със сигурност трябва да я взема отново! Ревю :)

Premier Dead Sea, Para-Pharmaceutical Exfoliating Cleansing Facial Gel. Представяне на гела в блога. Радвам се, че открих този гел и го опитах. Ясно е, че щом го изразходиме (всички вкъщи го използвахме) мигновено е the best продукт. Вече можете да го отриете и на официалния сайт на марката  - тук :)


Това е SOS Изглаждащ двоен серум Liss Unlimited от L’Oreal. Писала съм ревю за този продукт и несъмнено сте го опитвали. Заслужава си да се пробва, ако все още не сте :)

Лакочистителят на Cien е върховен. Като започнем от удобната опаковка и стигнем до съдържанието. Вземам малко памуче и го натискам два пъти върху помпичката. Това е достатъчно, за да се напои добре. След това отстранява лака ми за нокти само с няколко потърквания, супер, супер бързо. Иска ми се да бях разбрала по-рано за този лакочистител. Преди да го пробвам се бях запасила с няколко шишенца с един розов за левче от Кауфланд. Той е без ацетон и трие лака страшно трудно. Отнема ми сигурно половин час, докато напълно го отстраня. Имам още едно шишенце и няма как - ще изхабя и него и тогава ще си взема нов лакочистител  Cien от Lidl. Струва 3 лева. Аз си вземам от синия, който е с ацетон. Има и розов, който е без ацетон.

B. U. in action fresh&clean и Nivea Stress protect. И двата са хубави, много свежи.


PIZ BUIN After Sun Cooling Spray. Тук бях представила продукта :) Жалко, че свърши.

Дезодорант Garnier Mineral Invisi Cool. Има свеж аромат. Не ми е правил петна. Това ми е втората опаковка от него. 



Душ-гел за тяло Alverde с аромат на ванилия и мандарина. Мисля, че е лимитирана серия. Ароматът е убийствен - нежен, чувствен. Прозрачен е, с лек жълтеникав отблясък. Измива много хубаво тялото и съм много доволна от него.
 Кремът за лице Biostaminalia - No-Age Facial Day Cream на OLOS. Изключително класен крем! Консистенция, аромат, действие - всичко е на ниво! 


Eucerin Слънцезащитен матиращ флуид с фактор 30. Използвах го, за да предпазя лицето си от изгаряне през лятото. Оцветен  е като ББ крем. Освен с изравнен тен, оставя кожата и приятно матирана. Лек е. Използвах го и в края на миналото лято, както и доста често това лято. 


Май се получи дълга публикация, дано я изчетете до края. Пък може и само да скролнете и разгледате снимките :) Май така се правеше при по-дългите публикации ;)

XOX,
Бу

0 коментара: