INGLOT AMC Pressed Powder #56 & Cream Powder #82 #84 #89

август 27, 2014 Maia Georgieva 2 Comments

 Здравейте и днес!
Тъй като цяло лято не се отделих от пудрите на INGLOT нямаше как да не ви ги покажа. Използвам ги, за да прикрия несъвършенствата по лицето си и да изравня тена си. Справят се с всичко това, а и са много леки като текстура и носене през лятото. Не запушват порите, не утежняват и не се чувстват като маска на лицето. Супер леки и въздушни са.















AMC Pressed Powder #56

Започвам с пресованата пудра, която страшно много харесвам. Кутийката е убийствена - много, много здрава и стабилна. Има си и огледалце. 9 гр. е. Предлагат се 18 различни цвята. Номер 56 пасва на тена на кожата ми, не е нито много светъл, нито тъмен. Също така съдържа множество блестящи частици, които можете да видите на снимките. Текстурата е на прах, много лека. Добре пигментирана и само с едно-две загребвания успявам да нанеса продукт на почти цялото лице. Използвам четка, за да нанеса пудрата. Леко се разпрашава, когато бръкна. Според мен е икономична. Изравнява тена, а светещите частици се забеляават дори и след нанасяне по кожата. Много приятно отразяват светлината. Разнася се добре, равномерно.  Харесва ми как се слива с тена на лицето ми, дори понякога не забелязвам разлика. Нанасям добро количество на Т-зоната, за да спра омазняването. Наистина се запечатва и лицето изглежда добре доста дълго време. Покритието е отлично. Не се събира в бръчиците и лицето изглежда хем матирано и със супер добър финиш, хем не стои изкуствено напудрено и порцеланово. Изобщо - много е добра :)
Не съдържа парабени и талк, не е тествана върху животни. 







#82   #84   #89

#82   #84   #89







 INGLOT Cream Powder

Мнооогооо обичам тази крем пудра. Откакто я имам само я разнасям насам и натам. Пробвах три цвята #82 #84 #89. Трудно ми е да опиша всеки цвят, но ги виждате от снимките. Използвам всичките, но в момента с моя стабилен загар използвам най-често #82 и #89. Опаковката на кремообразната пудра е много лека, супер стабилна черна кутийка. Харесват ми тези опаковки, защото са компактни и лесно преносими в дамската чанта. Имат си и тампонче и огледалце. Отгоре над продукта има тънко листче, което го предпазва и показва, че никой преди мен не го е използвал. Консистенцията е кремообразна, много лека и пигментирана. Нещо подобно на кремообразен фон дьо-тен или мус е. Все пак завършекът е фин и прахообразен и не тежи като фон дьо-тен. Нанасям от пудрата с тампончето. Удобно е и се нанася равномерно. Много бързо става  не се изисква много време за нанасяне. Винаги съм искала нещо толкова леко за кожата си през лятото, което да не я задушава и да й позволява да диша. Същевременно тенът е изравнен и дава супер дупер готино покритие. Не се вижда червеният ми, изгорял нос или пък мъничките пъпки по брадичката, които ме нападнаха и май не мислят скоро да си тръгват. Не се събира в бръчките дори и след като съм прекарала цял ден с пудрата върху лицето си. Много препоръчвам за летен продукт за лицето. Нанася се лесно  бързо, издържа цял ден върху лицето и много лек. 8 гр. е :) До скоро :)

2 коментара:

  1. Прекрасни са им пудрите наистина, жалко че не мога да кажа същото за служителките в магазина :(

    ОтговорИзтриване
  2. Сладурка, колко много пудри си насъбрала, изглеждат с много хубава консистенция :)

    ОтговорИзтриване