Бебешки мокри кърпички WaterWipes ♡

септември 08, 2014 Maia Georgieva 4 Comments

 Хеейй, Water Wipes са мокри кърпички, които използвам напоследък. Знаете, че обичам да изтривам грима си с мокри кърпи, а след това минавам цялото си лице с мицеларна вода. Някои от водите ми щипят на чувствителните ми очи и за това предпочитам този начин на почистване.А и кърпичките отстраняват безотказно всичко. 
Съвсем наскоро открих тези мокри кърпички и съм мега влюбна в тях❣ 





Предлагат се пакети от по 10 или 60 броя кърпички. Предназначени са за нежната бебешка кожа и реших, че ще бъдат много подходящи за моята кожа. Доста често е доста претенциозна откъм почистващи средства, които все нещо ми лютят на очите, зачеряват кожата или оставят лепкави или мазни следи. Напълно подходящи са за чувствителна и раздразнена кожа. 




Направени са изцяло от памук и 99.9% вода + 0.9% цитрусов екстракт (от грейпфрут). Не съдържат алкохол, оцветители, парабени, парфюм, консерванти и химикали.
На големина са доста по-големи и плътни от обикновените мокри кърпички, които съм пробвала. Самата материя е нежна и много мекичка на допир. Кърпичките нямат аромат. Супер обилно напоени са и всяка кърпичка (дори и по-горните) е супер, супер мокра.












                           За да почистя напълно грима си от лицето ми е необходима само една кърпичка, докато от другите пакети използвах по две. Тази е достатъчно голяма, за да изчистя с единия й край спиралата и очната линия от очите, а с другия край - фон дьо тена и ружа си. Лицето ми остава много добре почистено, без капка следа от размазан грим. Същевремено не е сухо, нажулено и зачервено, а напротив - усещам кожата си овлажнена, мека и свежа. Понякога, когато нямам грим, просто използвам кърпичките, за да се освежа и да почистя кожата на лицето и ръцете си от мръсотийките, които непрестанно полепват. Със сигурност тези кърпички ще са любими на много майки, защото вярвам, че се справят чудесно и с почистването на бебешките дупета :)
До скоро :)

4 коментара:

  1. Опаковката на кърпичките е уникално сладка..Как да не се изкушиш и да си ги вземеш ☼

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо, да!!! Бебенцето е уникално - толкова мъничко и сладичко :)

      Изтриване
  2. Аз ги ползвам точно за бърсане на дете и честно казано не съм доволна от тях. Ще взема да им спретна едно ревю, да обясня и моето мнение.

    ОтговорИзтриване