Bioten - Skin Moisture Micellar water 3 in 1

октомври 27, 2014 Maia Georgieva 3 Comments

Изпробвала съм един куп мицеларни води. Има такива, които много харесвам и такива, които изобщо не харесвам. Към арсенала си от мицеларни води миналата седмица прибавих още една. Тази на Bioten - Skin Moisture Micellar water 3 in 1. Оказа се хубаво решение за леко сухата ми напоследък кожа. Рязкото падане на температурите и смразяващият студ навън си казаха думата. Мицеларната вода е специално за суха и чувствителна кожа. Та май ще се използва активно през зимата. Става за почистване на лице, очи и устни. Пробвах я веднага!

Съдържаща изключително фини частици масла и вода, улавя и отстранява грима (дори водоустойчивия грим) и замърсяването от лицето, шията и очите, без да предизвиква дразнения и дехидратация на кожата. Формулата е обогатена с екстракт от памук със 100% природен произход, добит чрез щадящи природата и неинвазивни методи.  Екстрактът от памук, богат на протеини и минерали,  помага за ефективната защита на чувствителната кожа, като  я прави мека и еластична.
Напредничав хидратиращ комплекс HYDRO NUTRIENTсъчетава чистотата на естествените активни съставки със силата на науката, предотвратява дехидратацията на кожата, има успокояващо действие и внася комфорт.
Какво ме привлече в тази мицеларна вода?
- сладурската опаковка;
- хубавият аромат;
- цената.
Бих казала, че изобщо не сгреших, пробвайки Bioten - Skin Moisture Micellar water 3 in 1. Две тампончета и мицеларната вода са напълно достатъчни, за да премахна дневния си грим. Само леко потъркване и хоп - всичко е почистено. Докато нежно отстранява грима ми, усещам много лек и нежен аромат. Като цяло ми мирише на чистичко. Не усещам да остава неприятна следа след използване. Не щипе и не пари на очите ми. Дори да не съм си свалила контактните лещи, когато почиствам очния си грим, изобщо не ми сълзят. Усещам кожата си дишаща, гладка, мека, спокойна и чиста. 
Цена около 4 и нещо за 200 мл. 

Използвала съм много продукти на Bioten и все са ми харесвали, дажe имам няколко, които са ми много, много любими. Едно от нещата, които харесвам в продуктите е, че са хем евтини, хем добри и си вършат работата. 

Очаквам вашите коментари, ако сте пробвали тази мицеларна вода.
Усмивки! ت

3 коментара:

  1. Задължително ще се сдобия с нея. Благодаря за ревюто :-))

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно, досега освен крем за ръце на марката друго не бях ползвала. Сега ще се поправя. Благодаря, че сподели.

    ОтговорИзтриване