Лак за нокти Be chic! MARIZA #Pink

ноември 12, 2014 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте!
Сега ще ви покажа един от най-любимите ми лакове за нокти напоследък. Да, не съм забравила, че е есен и трябва да слагам по-характерни за сезона нюанси. Този е жестоко весел светло розов цвят, който много, ама много ме развеселява. Направо искри и се забелязва отдалече. Той е от гамата Be chic! на козметика MARIZA. Подвизава под номер 8488  - Pink в каталога им.

Както вече казах това е страхотен розов цвят, който винаги съм търсила. На снимките съм нанесла три пласта от лака. Има един седефен отблясък, който дава хубав блясък след нанасяне. Четката е нормална - широка и плоска. Работи се лесно с нея и не се оклепвам като за световно, защото при много от лаковете просто се уливам навсякъде. 


Трайността на лака е много добра. Моят издържа без да мръдне 5 дена. После започва да се бели по връхчетата. Харесва ми това, че се сваля много лесно. Не оставя ноктите жълти и не ги уврежда. Случвало ми се е, когато отстраня някои лакове, да забележа, че ноктите ми се нацепват, плочката започва да се бели. Тук няма такова нещо.

Изключителна свежест и добро настроение лъха от бурканчето 10 мл. Be chic!. Цената му е 8.79 лв. 
Be happy! ت ت ت 

0 коментара: