Braun Silk-epil 7 Skin Spa

декември 16, 2014 Maia Georgieva 0 Comments

Здравейте!
Предлагам да се запознаете с едни пленителни уреди, благодарение, на които кожата Ви ще се чувства наистина добре, а самите Вие - като принцеси. Купувала съм много уреди на Braun и никога не са ме разочаровали. Днес, новото, което марката предлага на пазара може само да накара жените да го пожелаят веднага! Така се случи и с мен! 

От месец и половина се радвам на новия комплект Braun Silk-epil 7 Skin Spa. Останах запленена от всички уреди, които са включени в него. Още щом го погледнах и разгледах си помислих "Ле-ле, ама аз наистина имам нужда от всичко тук". 

Епилатор, ексфолираща четка за тяло и почистваща четка за лице. Като цяло и трите уреда са с много изчистен дизайн. В бял цвят са, а епилаторът има и красив лек лилав брокат. 
***


Епилатор

По принцип за отстраняване на косъмчетата по краката си винаги съм използвала епилатор. Имам два на Braun, които използвам и до днес и си работят безотказно от много години насам. Може би по-старият вече не скубе толкова добре, колкото в началото. Веднага пробвах новия епилатор. Включих го с кабела в тока, завъртях на втора степен ииии цък :) Не проработи! Хахахах.... :) Да, така става, който не чете упътването... След това вече разбрах, че епилаторът се оставя известно време в тока, за да се зареди. Отдолу има изобразени "+" и "-". Когато не е зареден или енергията е малко,  "-" свети в червено. А когато се зареди напълно и е готов за използване светва "+". На мен ми отнема около час, за да се зареди напълно и така зареден може да се използва доста дълго време. Това ново за мен нещо се оказа уникааааалнооо удобство! Няма го търсенето на контакти, внимаването къде да седна, за да се "оскубя". Сега най-често излизам на терасата и съвсем спокойно си се епилирам там. Свикнах с това мигновено! Разнасям го къде ли не и ми е като играчка, с която мога да играя където и когато си поискам. Забавно е, че има и лампичка, която осветява пътя на епилатора и може да се види всичко, което трябва да се премахне. Когато се случи да го използвам у дома, това става по много небезпокоителен начин за останалите около мен. Не издава висок шум при пускане. Другото, което ми отне малко време, докато го разгадая беше копчето за пускане. Оказа се, че има едно кръгло бутонче, което се завърта и епилаторът се включва. Има две степени, лично аз първо за кратко използвам степен 1, а след това преминавам на степен 2. Почиства се много лесно с четчицата, която е включена в комплекта. Почти винаги премахвам епилиращата глава, за да почистя и нея. 

Епилирането става по много безболезнен начин. Забелязах това още първия път, когато го използвах. Самата глава е изработена по някакъв специален начин и минава точно по извивките на тялото. Имайте предвид, че е подходящ и за хора с чувствителна кожа и такива, на които много често косъмчетата им се врастват. Сестра ми има точно такава кожа и до сега винаги използваше самобръсначка за краката си. Реши да опита епилатора и веднага го заобича. Сподели, че изобщо не чувства болка при епилиране, след това кожата й не е така зачервена и косъмчетата й не врастват. Забеляза, че след това краката й са много по-меки и гладки на допир. Казах си, че точно такъв епилатор ми е трябвал, за да се опитам да премахна по по-безболезнен начин косъмчетата в зоната на подмишницата. Наистина се справи чудесно и с това предизвикателство и сега кожата в зоната на подмишницата ми е много по-мека, а косъмчетата не така груби и показващи се толкова бързо. 
***

Ексфолираща четка за тяло

Следващото нещо, в което се превръща епилаторът е ексфолираща четка за тяло. Накрайникът с пинцетите се сваля и се заменя с изключително мека и галеща кожата четка. Интересното тук е, че се използва под течаща вода, като това няма да повлияе безопасността на уреда. Тази четка взимам с мен в банята два пъти през седмицата. Завъртам копченцето и тя започва да се върти. С нея минавам деколтето, ръцете и краката. 

Ексфолира перфектно и прави кожата безупречно гладка. Още првия път след излизане от банята се запитах това моята кожа ли е. Да, кожата ми по принцип е мека и нежна, но след почистване с четката, направо беше станала копринена. Понякога слагам душ-гел, който разтърквам с четката, а понякога използвам само нея без почистващо средство. Леко гъделичка и масажира кожата. Усещането е доста отпускащо и приятно. 
***

Четка за почистване на лице

Последният трети уред е нещо, което отдавна исках да имам и използвам, за да почиствам лицето си по-добре. Това е почистващата четка за лице. Ултра лек, удобен за захващане, лесен за използване и супер дупер практичен уред. За мен е нов и иновативен. Всяко момиче заслужава да го притежава. Почиствам грима си всяка вечер, но явно е можело и повече. Главата на четката има мноогооо и мега меки косъмчета. Препоръчва се да се сменя на всеки три месеца при редовно използване. На дръжката й има два бутона. Чрез натискане на горния, тя се включва и започва да се върти бавничко. А чрез натискане на долния бутон не сменят скоростите и започва по-бързата. Аз май почти винаги предпочитам да превключа на по-бързата втора степен. Работи с две батерии АА. 


Използвам четката непрекъснато, почти винаги вечер. Първо винаги навлажнявам леко власинките на четката с вода, както и лицето си. Понякога нанасям на четката малко от продукта, който използвам за почистване на лице, а понякога използвам само вода. Минавам цялото лице. Общо използвам четката за около 1-2 минути. При пускане тя започва да се върти много бързо. Допирайки я до лицето си, усещам нежните и меки четчици. Отстраняват мъртвите клетки перфектно, за да оставят божествено мека и почистена кожа. Работи в дълбочина и значително по-добре почиства порите ми. Забелязвам носа и зоната около него много по-добре почистена. Кожата е сияеща, здрава и мееегааа гладка. 
В заключение бих казала, че тези три на пръв поглед малки уреда са едно вълнуващо преживяване, което започва още при първата среща с кожата ви.

Ако искате да подарите нещо практично,  това ще бъде точният подарък - Braun Silk-epil 7 Skin Spa! Специален подарък за най-любимите Ви хора!

0 коментара: