Крем за обем Lakme Cool Body Shaper

декември 01, 2014 Maia Georgieva 0 Comments

Привет!
Възползвахте ли се от намаленията в петък?

Когато отворих сайта на Златна рибка, видях, че имаха доста изгодно намаление на много от продуктите. Попаднах на продуктите на Lakme, които също бяха доста намалени. Тогава се сетих, че бях изпробвала кремът им за обем и бях намислила да пиша за него в блога. Той е от новата стилизаираща серия Lakme Cool!, която включва 6 продукта.




Кремът се казва Lakme Body Shaper. Използва се, за да придаде на косъма допълнителна плътност, текстура, обем и блясък. Освен това хидратира, подхранва и изглажда косата. Подходящ е за всички типове коса. С нежен, флорален аромат на жасмин и нотки на пачули. Нанася се на влажна или суха коса. Има средна фиксация - 3.

Отвътре е средно гъсто и с мноогоо лек бял цвят, дори e полу прозрачно. Има божествен аромат. Май за първи път подушвам нещо такова. Хем е сладко, хем леко стипцаво. 

Използвам го на влажна коса. Хубаво нанасям и в корените и по дължините. След това сресвам косата си. Навеждам главата и изсушавам със сешоар (има и термозащита). Придава на косата ми много хубав блясък и доза плътност. Прави я една идея по-твърда и застояваща се на едно място. Харесва ми да го използвам при ветровити и влажни дни, защото ще съм спокойна, че косата ми няма да избира сама посоката си на заставане. Подходящ е и, ако правите вафлички, за да придадете обем на косата си. Ще застанат добре, без да мърдат и да се развалят. Ароматът се запазва върху косата цял ден. 

Тубичката е 250 мл. и струва 23.90 лева в златна рибка :)
Много ми се иска да опитам и Top-Ten 10-в-1 на Lakme от същата серия. Само по описание ми се струва, че е точно за мен :)

0 коментара: