KAMA Ayurveda - Pure mogra water

февруари 19, 2015 Maia Georgieva 0 Comments

Йес, време да се отдам на мисли и писане за KAMA Ayurveda - Pure mogra water. Това всъщност е жасминова вода за лице. Интригуващ индийски продукт, който смятам, че всяко момиче трябва да опита. Жасминовата вода е позната с множество ползи и добри свойства. Толкова широко използвана в цял свят, тази жасмонова вода се превърна в част от рутината ми в грижата за кожата на лицето ми. Няма и ден, в който да не съм я използвала и съм предоволна от действието й. 

В практична пластмасова бутика с помпа са поместени 100 мл. от чудодейния еликсир. Разбира се, ще спомена и това, колко здрава и удобна е бутилката. Помпата също е добре направена и разпръсква водата мега добре. Не бих могла да пропусна и контрастиращия на кафявата опаковка жълт етикет със златни елементи. Бутилката изглежда толкова екзотично и напълно пасва с далечната индийска култура и стил.

Pure mogra water съдържа 100% чиста дестилирана жасминова вода от подбрана ‘Indian Mogra’ (Жасмин). Казват, че е древна рецепта за хидратация, която балансира суха, зряла и чувствителна кожа. Жасминовата вода облекчава раздразнена кожа, а нежният и сладък аромат на жасмин действа успокоително на нервната система. Жасминовата вода се грижи за кожата чрез балансиране на рН, а също така помага и за намаляване на фините линии и пигментация.
Процесът парна дестилация осигурява високо ниво на хигиена и чистота на продукта.

Терапевтични ползи:
  • хидратира;
  • освежава кожата;
  • ароматерапия.
Водата изглежда точно като вода и няма нещо по-специфично в нея. Единственото специфично е ароматът. Намирам го за доста ориенталски. Сякаш ухае на билки или направо на сварен чай от пресни билки. Много свеж и истински. Като че ли наистина има ароматерапевтични свойства и действа успокояващо на душата. Впечатляващто е, че отзад на бутиката пише, че няма добавени аромати, както разбира се и изкуствени консерванти, оцветители и нефтохимикали.
Използвам я всяка сутрин преди да нанеса грима си. Просто впръсквам по цялото лице. Действа изключително освежаващо. Това, което прави е да хидратира кожата ми, затваря порите ми и е чудесна за прилагане преди грима ми. След нанасяне на грима, отново напръсквам лицето си. Да, прави го мокро и оставя капчици по него, но по никакъв начин не разваля грима. Прави лицето сияещо и наистина то седи по много по-различен начин, ако съм използвала водата. Вечер също я използвам. Обичам да напръсквам лицето си с нея, след като премахна грима си. Така направо си рекалсирам, усещайки хубавия аромат и чакайки капките нежно да попият в кожата ми.
Усетете блаженството върху кожата си и усетете с душата си!
От KAMA Ayurveda

0 коментара: