La Roche-Posay - EFFACLAR K (+)

ноември 01, 2015 Maia Georgieva 0 Comments




Здравейте!
Веднага щом прочетох за новия продукт на La Roche-Posay - EFFACLAR K (+) исках да го пробвам. Стори ми се точно за моя тип кожа и реших, че имам нужда от нещо подобно в момента. А именно - крем за комбинирана към мазна кожа, който да предотвратява омазняването и лъщенето на кожата, черните точки по нея и запушването на порите. 
Алуминиевата му тубичка го предпазва от вредни външни влияния и от промяна в консистенцията на крема. За жалост е само 30 мл. и свършва доста бързо при мен. Обяснявам си го с това, че го нанасям и сутрин, и вечер. 














Като консистенция е по-скоро като серум или флуид, защото не е кремообразна, а по-лека и въздушна. На цвят е бяла, полупрозрачна. Не е гъст, а по-течен. Има едва доловим нежен аромат. Бързо попива в кожата и оставя приятно свежо чувство. Не я прави мазна, а по-скоро я матира. Добра основа за грим е. Нанасям  EFFACLAR K (+), след това дневен крем, фон дьо тен, коректор и накрая пудра. Не ми се е случвало до сега да не си пасне с продукт, който нанасям отгоре и да се получи тричав ефект. Пудрата ме спасява от лъщенето само за няколко часа.  И ако съм се гримирала сутринта, на обед вече, Т-зоната ми лъщи. Откакто използвам крема забелязвам, че омазняването особено по челото и брадичката е по-малко. Пак го има, но не е толкова много, както преди. Кожата на лицето ми се държи по-добре. Като цяло забелязвам, че в края на деня не лъщя толкова много. Порите са леко по-свити и кожата седи по-гладка. За месеца, в който го използвам съм супер доволна и мисля да продължа да го купувам и в бъдеще. Цената му е около 27 лева. Дори може би ще опитам другите варианти като EFFACLAR MAT, EFFACLARDUO[+], EFFACLAR A.I. 

В момента има кампания и при закупуване на някой от продуктите EFFACLAR можете да получите този симпатичен комплект грижа за мазната кожа. Има 6 мини продукта във формат за пътуване.
Включва:
1бр. мостра термална вода, 50 мл.
1бр. мостра EFFACLAR измиващ гел, 15 мл.
1бр. мостра EFFACLAR DUO [+], 3 мл.
1бр. мостра HYDRAPHASE INTENSE LEGERE, 3 мл.
1бр. мостра CICAPLAST BAUME B5, 3 мл.
2 бр. мостра TOLERIANE TEINT , коригиращ фон дьо тен флуид, 1 мл.

Важи до 15 ноември за следните аптеки, партньори на кампанията: http://on.fb.me/1JoUry7

Прекрасна неделя :)

0 коментара: