Вазелин за устни Floslek - портокал

януари 13, 2016 Maia Georgieva 0 Comments

Може би и вашите устни са сухи и напукани от студа като моите. Трябва им малко студ и ветрец, за да се нацепят и да почувствам колко грапава е станала долната ми устна. Наскоро прочетох, че според проучванията устните са второто нещо, което мъжете забелязват в нежния пол, веднага след очите. хахах Вие знаехте ли това? Защото аз - не! Та... явно трябва да се погрижим да имаме сочни и секси устни :) 
Не съм си представяла, че ще имам вазелин за устни, който ще се превърне в абсолютен хит за моите устни. Това стана благодарение на Pol-cosmetic и коледния комплект с благинки за зимата, който получих от тях. Самата аз винаги съм се заглеждала по подобни сладички метални кутийки, но до сега не съм си купувала подобни. Сега се питам как съм могла да направя такъв пропуск? 
Металната кутийка е едно сладичко, мъничко, симпатично нещо, което се сгушва супер сладко сред другите гримове в козметичната ми чантичка.

Опаковката е метална и капачето се развива с кант. Първоначално хубаво натърквах пръстчето си в нея и тогава нанасях върху устните. От няколко дена открих нов начин за нанасяне без цапане - директно мажа с кутийката върху устните. Еми - получава се, поне за сега. Доста икономично върви и така като гледам едва ли скоро ще се покаже дъното на опаковката. 

Вазелинът е прозрачен на цвят. Нанесен върху устните стои отново прозрачен, като ги прави лъщящи и леко мазнички. Ароматът му е на сладки портокалчета и не се пренася върху устните, няма и вкус. 


Тествам го от известно време колко дълго се запазва върху устните и мога да кажа, че се справя отлично. Дори и след ядене и пиене продължавам да го усещам. Разбира се, вече не толкова интензивно. Доволна съм как омекотява и изглажда устните ми. Обичам да го нанасям рано сутрин докато вървя към работа. Така или иначе тогава никой не ме вижда, защото почти не се срещат хора по улиците, а и е още тъмно. Червилото нанасям чак след като пристигна на работното си място. Вазелинът позволява върху него да се нанесе червило. Обичам да го нанасям и вечер преди да заспя. На сутринта устните ми са много мекички и гладки. Като цяло за 4 левчета и нещо за кутийка от 15 мл. си е цяла находка и добра алтернатива на по-скъпите безцветни балсами за устни. 


Разгледах обстойно сайта на Pol-cosmetic, но точно този вазелин не открих. Намерих с друг аромат - на ягода, който можете да видите тук - цък.

0 коментара: