My hand and nails products at the moment

януари 27, 2016 Maia Georgieva 0 Comments

 Наскоро ви споделих, че бях редовен клиент на моята маникюристка в продължение на почти година. Тогава открих гел-лака, който ми допадна толкова много, че не знаех, как съм живяла преди това без него. Извършвах куп дейности с ръцете си, а маникюрът ми оставаше непокътнат. О, чудо! Този месец си дадох почивка, защото сметнах, че ноктите ми имат нужда да си отдъхнат. Заех се сама с оформянето и заздравяването им. В тази публикация съм събрала някои от продуктите, които изполвам като грижа за ноктите ми. Имам си много любими сред тях, други са не толкова предпочитани, а трети са съвсем не-моите продукти.
Manhattan Pro White Sapphire е избелващ лак за нокти. Създаден е, за да прикрие обезцветяването и петната, както и да избели ноктите. Може да се използва и като основа за лак. Аз го нанасям самостоятелно. Създава лек лилав цвят на нокътя. Интересното при него е, че когато ръцете ми са студени, цветът му се променя и става още по-наситено лилав. Тогава наистина много ми харесва! Не съм сигурна до колко се справя с избелването, може все пак да има някакъв ефект. Когато е нанесен на два пласта, става доста дебел слой. Много любимо занимание ми е да си го премахвам без лакочистител, директно с ръка. Просто го издърпвам и той се отлепя лесно сам. Цената му е около 10 лв.

Това са триото лакове за френски маникюр на Mavala French Manicure Pink . Като цяло се оказаха доста несполучлив избор за моите нокти. Нежният френски маникюр се запазва едва ден-два върху ноктите ми, след което е безследно изчезнал и забелил се. Дори и безцветният лак, използван в съчетание с други лакове е ъъ, бих казала - не дотам добър вариант. Иначе има три разновидности (pink, silver, white), от които да избирате в зависимост от основния цвят, който предпочитате. Въпреки че е известна швейцарска марка, продуктите им на са моите. Цената на комплекта е около 40 лв.
SNB All in One Nail Care е прозрачна основа, заздравител и топ лак в едно. Може да се нанася преди и след декоративния лак. Съвсем лек е, не прави ултра мега силен блясък върху ноктите, когато я нанеса като топ лак. По принцип декоративните лакове на SNB оставяха супер жълти ноктите ми след премахване, затова тази база беше задължителна преди нанасянето им. Не е лош продукт, но по принцип с тези всичко-в-едно продукти не винаги си пасваме.
Да си дойдем на думата. Сред най-добрите за мен заздравители, олиа и топ лакове са тези на Micro Cell. Винаги гледам да имам по един от техните заздравители, защото са неизменна грижа за ноктите ми.

Micro Cell NAIL WONDER е топ лак, който обичам да нося както самостоятелно върху ноктите си, така и като завършек на декоративния лак. И в двата случая придава силен блясък на ноктите. Също така лакът ми издържа с дни по-дълго, защото го запечатва много добре. 12мл. на цена от 21.20 лева.
Micro Cell CUTICLE COMFORT 2:1 е гел за омекотяване на кутикулите. В началото ми беше доста странен и изобщо не знаех дали го използвам по правилния начин, но му свикнах. С тънкия отвор минавам около нокътя и изчаквам хубаво да попие. Леко масажирам и втривам. Омекотява кожичките и помага да ги премахна по-лесно. Цената е 20.20 лв. за 15 мл.


Ето нещо, с което обичам да се омазвам, буквално. Възстановяващо олио за нокти Micro Cell NAIL RESCUE OIL Ухае толкова сладко на портокали, че чак ти идва да си оближеш пръстите. Съдържа витамини A,B5, C, E & F, силиции, както и масла от лимонова трева, портокал и сладък бадем. Нанася се на чисти и сухи нокти, след което се втрива. Усеща се доста мазничко и не попива напълно. Не препоръчвам след това да нанасяте лак, защото няма да бъде успешно. Ако все пак решите да го направите, използвайте обезмаслител или опитайте да измиете много добре ноктите си. Има за цел да омекоти кожичките, подхрани плочката на нокътя, запази еластичността, стимулира растежа и да предпазва от нацепване. 12 мл. за 26.20 лева.

The best of the best на Micro Cell според мен е техният заздравител за нокти NAIL REPAIR. Нанася се по схема. Първо един пласт, на другия ден се добавя още един пласт. На третия ден се премахва. След това отново се действа по зададената схема. Като това продължава две-три седмици или докато нокътя се възстанови напълно. Подходящ е за слаби, меки, чупливи, цепещи се нокти. Придава един съвсем лек блясък на ноктите. Прави ги по-еластични и спомага растежа на здрави и хубави нокти. 12 мл. за 26.20 лева.


MED-CLEAN HANDHYGIENE GEL е антибактериален почистващ гел за ръце - нов продукт на Micro Cell. Ухае на мента и има охлаждащо действие, докато втривам в ръцете си. Обичам да го нося в чантата и да го използвам при спешна нужда от дезинфекция на ръцете си. 50 ml е и струва 6.90 лв.


Micro Cell Quick action 2 in 1 е мек и подхранващ крем. Доста хидратиращ и трябва да се изчака, за да попие. Има светло розов цвят и деликатен нежен аромат. Това е втора опаковка, която използвам и си признавам, че предната я изхабих доста трудно, защото съвсем малко количество от него е достатъчно. 



Ще завърша с дражетата Мерц за хубави коса, кожа и нокти. Не съм много редовна в приема им, но когато се присетя вземам по едно. Надявам се все пак да работят за повишаване на моята красота :) :) :)
Ще се радвам, ако споделите и вашите предпочитани продукти за ръце и нокти.

Усмивки!

0 коментара: