NISHANE Perfumes

април 07, 2016 Maia Georgieva 0 Comments

Здравейте!
Наскоро четох една статия в www.viewsofia.com/. И попаднах на следното:

"V.S. Парфюмът ти е...

Б. Често различен. Преди бях луда по Hermes Marvelous, но отскоро преоткрих едно малко магазинче за италиански бутикови парфюми, които са страхотна находка. Обичам да бъда индивидуалистка, дори и в парфюмите си. Не си падам по масовите изпълнения. Харесвам по-силните, трайни и интересни миризми и всичко, което е сладникаво, плодово и натрапчиво ме отблъсква така, както молец в гардероба, затрупан от ароматизатори на Raid."



Отговорът много ми напомни на мен самата. Харесвам нестандартни и много по-различни аромати. Избягвам цитрусовите, плодовите и прекалено цветни аромати. Много често ми допадат аромати, които например сестра ми не може да понася и се чуди какво съм намерила в тях. 

Преди време, може би вече месец-два бях попаднала на едни непознати за мен аромати - NISHANE . Опитах четири техни парфюма - Pachuli Kozha, Afrika Olifant, Munegu и Pasion Choco. Разбрах, че това са така да се каже "номинираните" за най-добри аромати на Нишан , както от чужди блогъри, така и от американските бутици. Наскоро видях, че са имали представяне на Exscence 2016 - Милано на две нови попълнения - Fan Your Flames и Hundred Silent Ways. 


Брандът NISHANE е турски и ми грабна вниманието с нестандартните съставки и техните комбинации. Съчетанията са доста уау. В началото си мислех, че ще са доста силни, натрапчиви като усещания, но не. Оказаха се доста леки, стелещи се по кожата. Веднага след нанасяне ароматът е един, по-късно през деня започва да се променя и разгръща в нюансите си. Докато накрая остави приятна следа върху кожата, напомняйки за себе си. И четирите аромата, които пробвах са изпълнени с индивидуализъм и собствен привкус. 

Ще започна с най-любимият ми измежду четирите, а имено - Pasion Choco. 
Съблазнителен аромат на маракуя с гурме бележки като кафе, карамелизиран грейпфрут и тъмен шоколад. Изработен със страст, използвайте с повишено внимание! Made with passion, use with caution!

Връхни нотки: маракуя, кафе, карамелизиран грейпфрут.
Средни нотки: черен шоколад, орхидея, лен, кориандър.
Базови нотки: ванилия, бензоин, дъвка, пачули и тъмен мускус.


Описват го като плодов, сладък и ориенталски. Доста изтънчен и оригинален аромат за мен. Дава ми самочувствие, носи ми настроение. Бих го носила с удоволствие всеки ден и по всяко време. Като цяло е ориенталски аромат, който се е запечатал трайно в съзнанието ми. Усещат се нотките на карамел, кафе и шоколад, които се преплитат и дават неповторим завършек. Приятното съчетание в никакъв случай не е натъртващо и твърде дръзко. Усеща се леко и въздушно. Остава върху кожата до края на деня, като тогава за парфюма напомня съвсем лека следа.

Цената за 50 мл. е 315 лева тук.
Има и мини вариант (1.5 мл за 10 лева тук.), ако желаете да опитате и разберете дали това е вашият аромат.
В България този и още много други аромати могат да се открият от представителите на бранда за България - www.elmarparfum.bg 
Иначе официалният им сайт е: www.nishane.com.tr/

Усмивки и пролетно настроение на всички!

0 коментара: