SNB Professional - лак за нокти Соня

май 10, 2016 Maia Georgieva 0 Comments

Здравейте, сладки!
Може би вече сте разгледали, а може би не сте, новата гама цветове пролетни лакове за нокти на SNB Professional. Колекцията се казва "Пастели". Има 5 различни цвята, измежду които да избирате - яркочервен (Ваня), нежнорозово (Люба), светлосиньо (Петя), лазурно светлозелено (Ася), слънчево жълто (Мая). Моят се води закачливо прасковено и се казва Соня.

"Харесвате във визията Ви да има закачливи детайли? Винаги можете да ги комбинирате с този прасковен лак на име Соня от SNB Professional. Цветен пастел, който Ви зарежда позитивно и някак игриво Ви намига от стилния си стъклен флакон."



Много нежен пастелен цвят - светъл корал. Стои плътно върху ноктите. Тук съм с два пласта. Може да забележите колко мини и смешни са ми ноктите, ноооо това е положението. Поне са в свеж цвят, който ми носи много пролетно усещане и настроение. Мисля, че това ще бъде един от цветовете ми за тази пролет. Като цяло го редувам с още един оранжев цвят, който е малко по-искрящ и е на Essie. А и доста често го изтривам и след това нанасям отново - все още никак не ми е омръзнал. Стои си по една седмица на ноктите ми, като само връхчетата отгоре леко се изтриват. Fabulous!
15 мл. са 12 лв. - цък :)

0 коментара: