Clandestino Veneto - Retroscena sunglasses

юни 04, 2016 Maia Georgieva 0 Comments


Идва ляяятооо! Хип, хип, урааа... нямам търпене вече! Да събирам тен под жаркото слънце, да пия коктейли на бар пред морето, да похапвам морски дарове в несвяст и да се любувам на красивите морски залези. Нещото, без което не излизам от къщи през горещите месеци са слънчевите очила. Това е любимият ми аксесоар, който не свалям от лицето си. Нося контактни лещи и очите ми са много слаби. Има дни, в които силната слънчева светлина ми пречи и направо ме заслепява. Това лято вече мой спътник ще бъдат слънчевите очила на Clandestino Veneto.
Това е италиански бранд, наскоро станал популярен в България, предлагащ ръчноправени нестрандартни слънчеви очила.  Напълно предпазващи, с UV400 пълна защита от UVA и UVB лъчи с дължина до 400nm. 
Материалите, които са използвани за направата им са внимателно подбрани и естествени: 
Дърво: абанос, акация, явор, орех, бамбук, дъб, палисандър, зеброво дърво, рециклирани скейтборд дъски.
Метал: неръждаема стомана, титан.
Ацетат: био разградим материал наподобяващ пластмаса направен от памук.
Начинът, по който идват при вас може да ви покаже, че са специални. Друг интересен факт е, че към тях идва книжка, в която се е разписал човекът, който е направил очилата. Изпипани са до последния детайл. Удобни, леки и пасващи идеално на извивките на носа и ушите. 
Моят модел се казва Retroscena - оказаха се супер сладурски. В този пост съм с тях и можете да видите как ми стоят. Ще ги нося с кеф и на морето, та очаквайте и морски снимки :)
Retroscena, както и всички останали модели Clandestino Veneto можете да разгледате на страницата clandestino.bg Цена в момента - от 269лв. на 189 лв. с безплатна доставка от сайта. 

Това лято не забравяйте да носите и другият винаги актуален аксесоар - вашата усмивка! :)

0 коментара: