Let`s test... Anatomicals

юни 11, 2016 Maia Georgieva 0 Comments


Хеееей, здраавейтеее!
Как сме днес?
Anatomicals винаги успяват да грабнат окото и да предизвикат интерес. Нещата им са супер закачливи. Продуктите са поднесени са в мега ярки и цветни опаковки със закачливи надписи по тях (oсобено много ме кефи хуморът, който носят). 

Още когато пристигна сладката торбичка от Prettybox нямах търпение да я грабна и разровя на мига. Скорострелно бързо разгледах всичко! И наистина - Anatomicals са супер funny, freaky and fresh. Ето ги и моите неща: душ гел, лепенки против черни точки, ексфолиант за лице, стик за премахване на пъпки, лепенки за под очи за премахване на тъмните кръгове.

В сайта тук можете да избирате измежду четири варианта. Моят е червеният, който е с дъх на ориент. На мен ми ухае на нещо сладко и плодово. Прозрачен е, с лек червен оттенък. Прави яка мека пяна и измива добре. Струва 9 лв. Много ми се иска да пробвам и този с магно и папая, защото сигурно ароматът също ще е трепач. 

Лентичките са подходящи за използване върху челото, носа и брадичката. Аз ги използвах само върху носа, тъй като там порите и черните ми точки са доста видими. Върху безцветно листче е закрепена лентичката. Слага се на почистено от грима лице с лъскавата страна надолу. Намокрям носа си и я лепвам отгоре. Гледам добре да притисна, за да прилепне хубаво и балончетата да изчезнат. Така престоявам около 15 минути и изчаквам да изсъхне, а после я отлепям. Първият път май не бях поставила правилно лентичката и сякаш нямаше много видим резултат. При втория опит обаче се получи и можех да видя малки мръсотийки, останали по нея. Действат лесно, бързо и безболезнено. В пакетче са 10 бр., което струва 20 лв. - към сайта.

За тях се казва, че ще намалят тъмните кръгове и подпухналостта. Също така намаляват първите признаци на стареене под очите. Обагатени са с овлажняващи агенти. Поставям ги на чисто и сухо лице. Изваждам пластинките от пакетчето и ги поставям под очите, като леко притискам, за да се закрепят. Направени са от гел и са в някаква течност без аромат. Стоя с тях около 30 минути. Чувствам леко охлаждане и съживяват кожата около очите. Действат ми много отпускащо и си е готинка спа глезотийка у дома. Цената за 3 броя е 16.50 лв. - цък

Това е стик, който подпомага по-бързото заздравяване на пъпчиците. Има две части - day and night(2x3.5мл.). Съответната част се нанася върху пъпчицата за през деня/нощта. Основните съставки са масло от чаено дърво и хамамелис. Дневната част е течен, прозрачен гел, а нощната е по-гъста и бяла. Има доста силен, натъртващ аромат. Мекото апликаторче лесно нанася и разпределя от гелчето върху пъпчицата. Ако много съм я разровила преди това, леко ми пощипва. Трябва да се изчака, за да попие напълно. Използвам го дооста често и веднага след като го получих свикнах с него. Не знам дали по-бързо ми зарастват пъпчиците и петънцата от тях изчезват, но пък много му се кефя. Цената му е 9 лв., като съм виждала, че понякога е и намалено. Ако ви е интересно - ето го тук.

Завършвам с нещо, което мноого ми хареса. Обожавам подобни кайсиеви скрабове за лице. Много ми напомня на един скраб на Bioten с кайсия, който обожавам. Този обещава да направи кожата ви сияйна и блестяща. Със сладко манго за дълбоко почистване, строшени кайсиеви ядки за премахване на мъртва кожа, с алое вера за омекотяване и изглаждане. Частичките са големи и под формата на топченца, като няма опасност да надраскат кожата, защото са гладички. Направо гъделичка ръцете ми, докато го масажирам по лицето. При допир с водата става една млечна консистенция. 
Мега якия скраб и искам ощеее от него! Можете да изберетe между много маски и ексфолианта. Комплект от три са на цена 7,50 лв. - цък.

Всички тези сладурски неща можете да намерите в http://shop.prettyboxbeauty.com/. Можете вие да си ги съчетаете и изберете или да изберете месечната prettybox кутия за месец май, пълна с Anatomicals неща. Много любопитни ми се струват още разхлаждащия спрей за лице, гел маската за подпухнали очи и гел бронзанта с блясък. Изобщо всичко изглежда толкова примамливо...

Вие използвали ли сте нещо на Anatomicals и какво мислите за тях?

Желая ви слънчев и мноогоо положителен уикенд!

Цун, цун, цун!

0 коментара: