Кърпи за глава AGLIQUE - с внимание към всеки детайл

юли 15, 2016 Maia Georgieva 0 Comments


Тааа-дааа!!!
Ако и днес отворите блога, ще можете да прочетете за Aglique. Това всъщност е българска марка, която предлага уникални кърпи за глава. Отличават се с меки памучни материи, нежни дантелени детайли, красиви принтове, наситени цветове. Освен всичко това се оказват и изключително лесни за поставяне. Просто навеждам главата, поставям кърпата, събирам косата в нея, завивам и закопчавам. Със сигурност ще успее да събере и много дълга коса. Стоят толкова прекрасно и докато съм с нея се чувствам сякаш съм на СПА процедура. Предлагат се няколко варианта, измежду които да избирате. Дали желаете да е изчистена, шарена, от памук, от шифон - предлагат се различни варианти за всеки вкус.

Моята се казва Aglique GRACE. Има я в няколко цвята - сив, син, бежов, червен, бял. Всички са изключително красиви, изработени с любов към детайла. Дълго се колебах коя да избера, но накрая се спрях на червената. Направена е от 100 % памук, супер мека и нежна на пипане. Красивият бял дантелен детайл ми е мега любим. Привлича вниманието и прави кърпата да стои още по-красива. От едната страна има избродирано логото AGLIQUE.

От около месец е при мен и не съм спирала да я използвам. Получи се чудесен комплект с любимия ми халат от English home, който си бях купила тази зима. След всяка баня завимам косата си, за да я подсуша. Понякога, ако няма да мия косата си, а само влизам за бърз душ, отново използвам кърпата, за да ми помогне да не я намокря. Моята, както и останалите прекрасни кърпи, можете да разгледате в сайта на марката http://www.aglique.com/.  В момента кърпите имат намаление. Доставката им е безплатна. Красиво опакованата кутия пристига със Спиди още на следващия ден. 

Желая ви един приятен и незабравим уикенд! 
Целувки!!! :)

0 коментара: