Casyopea Dead Sea salt body exfoliant - Lemon & Tea Flower

юли 06, 2016 Maia Georgieva 0 Comments

Здравейте, здравейте 😃

Докато се препичам шезлонга, реших да напиша пост за пилинга за тяло на Casyopea, който ми е голям фаворит в момента. Предлагат се четири различни аромата, повечето доста изкушаващи. От скоро са в нови якички стъклени бурканчета, които са с капаци от този тип с готското затваряне щрак и щрак :D. Етикетите също са направени много сладурско, цветно и закачливо. Моят е с лимон, чаено цвете и соли от Мъртво море. Направен по лесна рецепта от: соли от Мъртво море, соево масло, бадемово масло, масло от гроздови семки, масло от кайсиеви ядки, витамин Е. 

Като всички пилинги за тяло и в този се виждат ясно двата слоя - едния направен от масла, а другият соли. Тук маслата имат жълт цвят, а солите са бели. Пише, че трябва хубаво да се разбърка преди да се гребне от него, за да се смесят солите и маслата. Аз просто го раздрусвам преди да го отворя и използвам. Когато стане баня тайм, винаги ми се приисква да си гребна и намажа, но пише, че трябва да се използва два пъти седмично, та си спазвам това. 

Маминка ме запали супер много по пилингите за тяло, като ми разказваше колко гладка, мека и уникална ставала кожата след това. Е, след толкова много презентации да опитам, опитах. Взе, че много ми хареса и спомените, че кожата остава мега мазна и след това я чувствам некомфортно не се оправдаха. Изтормозената ми от препичане, солена вода и непрестанно къпане кожа, си намери майстора :D 
Солите нежно ексфолират кожата, а маслото я прави мекичка и мазничка. И всичкото това се случва още, докато масажирам под душа. Кожата се усеща мега хидратирана и овлажнена. След баня дори не е нужно да нанасям лосион за тяло, защото си остава уникално гладка, мека, хидратирана и просто... супер яка. Мъртвите кожи са премахнати и тенът става по-равномерен. 200 мл./ 19.50 лв. - тук или в магазините на Casyopea.



Слънчеви усмивки и до утре :))

0 коментара: