Dove DermaSpa Uplifted+ ♡

септември 20, 2016 Maia Georgieva 0 Comments



Тааа-рааа! 
Страхотни новинки от Dove. Със сигурност и вие сте забелязали новите им серии продукти. Бях хвърлила око на олиото им за тяло, което изглеждаше тоолкоова привлекателно. Освен с олиото се сдобих се с няколко неща, с които се мажотех доста често през лятото.
Ето какво казват за серията:
Осигурете стегнатост и еластичност на кожата си още след първото нанасяне на новите продукти Dove DermaSpa Uplifted+. Богати на активни съставки, извлечени от натурални масла, новите продукти на Dove ще хидратират кожата ви в дълбочина. Гамата предоставя дълбоко проникващо хидратиране и подхранване, което е ключово за видимото възвръщане на еластичността и стегнатостта на кожата.  Има изтънчен аромат на танцуващи водни лилии и краставица, освежени с листа на зелена теменуга, съчетани с чувствено сандалово дърво, индонезийско пачули и сладък мускус.

Uplifted+ лосион за тяло, Uplifted+ олио за тяло и Intensive крем за ръце. 
Разбира се, първо опитах олиото за тяло и бях тотално поразена от него. Попива бързичко, прави кожата мега мекичка и ухае божествено. Тотален любимец от серията! Обикнах го от първото нанасяне, та и до сега си ми е в графата с предпочитани. Почти цяло лято залагах на него и въпреки че го използвах доста често и в обилни количества, се оказа икономично и има още мноогоо. 
Толкова много бях пристрастена от олиото, че почти забравих за съществуването на лосиона. Все пак го опитах и взе, че също много ми допадна. Оказа се пухкав и ароматен, бързо попиваш и правещ кожата мека и хидратирана. За разлика от олиото, привършва доста по-бързо, може би, защото колкото и да сложа, не се усеща мазно и тежко върху кожата. 
В крема за ръце ми хареса това, че е доста ароматен - лек и цветен аромат, който се различава от стандартния аромат на обикновения крем за ръце на Dove (този със сините надписи). Иначе като текстура и действие си е като него - богат, добре овлажняващ и стравнително бързо попиващ.

Другата нова серия на Dove DermaSpa Goodness3 също ми направи впечатление и навярно ще ни предложи уникален аромат + леки и бързо попиващи текстури + даващи мега мекота на кожата.
Ще се радвам, ако споделите мнение за някое от новите мазила на Dove :)
Целувки и до скоро :) 

0 коментара: