Invisibobble Hair Ring

февруари 22, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


Тези малки сладки пружинки са ластички за коса. Използвам такива Invisibobble от няколко години насам и за нищо на света не ги заменям.
Имат три вида:
Nano - минита, с които можете да захванете малко косичка за направата на фонтанче, куйручка, плитка и др. 
Power - каквито са и новите ми. Те са с по-силен захват и правят хубава стегната опашка. Подходящи са за спортуващи момичета и такива, които искат косата им да стои здраво хваната. Не, че се движа много или спортувам, но този път реших да разнообразя с тези.
Original - които всъщност са и любимите ми. Използвам най-вече тези. Предпочитам ги защото захващат косата много леко и не скубят. Като цяло опашката не стои стегнато. Също така, когато съм хванала косата си с тези ластички не остава следа от тях въху косата. След като я пусна си е все така гладка и права. 
Може да се използват многократно. Моята стара е на около две години може би!? Вече й е време да излиза в пенсия, защото е много изстрадала. Разбира се, промени си големината и цвета. В началото не беше така разтеглена, но с времето стана такава. Все пак все още става за носене и си захваща добре. Някъде бях чела, че ако се потопи във вода и постои в нея, ще се върне в първоначалната си по-стегната форма. Опитах два пъти, но не ми се получи нещо.
Направени са от здрав силиконов материал. Могат да се намерят в най-различни цветове. Както по-изкрящи, така и пастелни. Аз винаги избирам прозрачните crystal clear. В пакетче са три ластички и цената им е около 7-8 лв., което всъщност не е много, защото могат да се използват наистина дълго време и направо са си вечни. Разбира се, ако не им видите сметката по някакъв начин, като ги изгубите например :) Старите си бях поръчвала от enzo.bg, а новичките са от магазина за дамски парфюми parfimo.bg.
Целувки :)

0 коментара: