Summer here we come

май 11, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте всички!

Обикаляйки из мола, ми става все по-лятно. Навсякъде виждам бански, рокли, сандали в искрящи цветове. Всичко ме изкушава, а вниманието ми се прикова от този сладък бански H&M. Имаше го в още няколко разветки, нооо розовкото си беше топ! Welcome!

Подготвила съм се и с още няколко козметични must have summer глезотийки - термална вода, хидратиращ серум и лосион.
Не минава и лято без освежаващото мляко за след слънце BIODERMA Photoderm Après-Soleil. Просто ми действа мега успокояващо на кожата след плаж. Текстурата му е толкова лека и приятна, попиваща аламинутно и даваща жестока хидратация без усещане за тежест. Един от най-любимите ми продукти за след плаж! Да не пропусна и аромата - божествен!

Тази термална вода на Pharmatheiss я открих съвсем наскоро. Мислех, че вече съм опитала всички термалните спрейове, които съществуват, но явно съм била в доста голяма грешка. Thermal plus е по-различен от останалите с това, че има аромат. Предлагат се три вида с три различни аромата: розов - релакс, зелен - енерджи и син - фрешнес. Моят е синичкият и има лек освежаващ аромат. Термалната вода е от немския минерален извор Рилхинген. Малко по-скъп е от останалите си събратя (около 16 лв. за 150 мл.), но има защо. Освен аромат притежава и "3 комплекс". А именно - допълнителни съставки: алое вера - заздравява, успокоява, подхранва кожата; пантенол - пак успокояващо и възстановяващо действие и хиалуронова киселина, за да хидратира добре и да предпази от дехидратиране в горещите месеци кожата. В момента обичам да си освежавам лицето с него. Особено добре ми действа след премахване на грима, за да успокоя кожата на лицето си. Както и след епилация. Нямам търпение да дойде лятото и да стане мой спътник в лятната ми чанта. 

И не на последно място - още един любимец с термална вода - серумът от новата серия на Uriage SÉRUM D'EAU. Тук можете да видите повече за него.

Солено, морско, слънчево - скоро!

До скоро! :)

0 коментара: