New ins

юни 19, 2017 Maia Georgieva 0 Comments

Юхуууу, здравейте!
Хайде да ви покажа няколко нови нещица.
Avon Attraction Rush се оказа страстен и див аромат. Много подходящ за горещи летни вечери. Чувствена композиция от листа от дива ягода, неустоим жасмин и хипнотизиращи акорди кехлибар. Допадна ми още от първо носене и дори го превърнах във всекидневния ми аромат без който не мога. Радвам се, че Avon го присъединиха към колекцията си от дамски парфюми.
Прекрасно е да бъдеш шаферка. Миналата седмица бях шаферка на прекрасната сватба на братовчедка ми и беше много забавно. В чест на шаферството й поднесохме мини изненада, а тя също ни изненада с по едно такова сладурско комплектче I love... Perfect party pack, всяко от което съдържа душ гел и гланц за устни. Единият е с аромат на боровинка и малина, а другият с ягоди и сметана. Къпя се в пяна със сладък аромат, а глосчетата са с лек цвят и много блестящи. Долавям някаква прилика с тези на Victoria`s Secret. Леко лепкави, недотам издръжливи, но с това огромно количество за непрекъснато мацане през деня са супер.

Отдавна се канех да опитам така хваления фон дьо тен Revlon Colorstay. Избрах този за комбинирана към мазна кожа. Май само аз не бях опитвала това съкровище. Да, наистина прави кожата да изглежда съвършена. Покривността и завършекът са чудесни. Лицето ми не лъсва и дори в Т-зоната си изглежда добре и след няколко часово носене. Избрах цвят 180, който ми препоръчаха няколко момичета с подобен на моя тон кожа. Мисля, че ми пасна перфектно и ако имате светла кожа, но не и прекалено бяла и порцелонова, това е цветът! Помпичката е много удобна и ми помага да извадя нужното количество. Мисля, че открих моя нов фдт за дълго време напред.
И накрая завършвам с един шампоан на The Body Shop Rainforest Shine Shampoo. До сега бях опитвала единствено боди бътърите им за тяло, както и различни кремчета за лице. Това е първият шампоан на марката, който опитвам. Наименованието ми звучеше много тропическо и лятно. Освен това съставът обещава да е без силикон, парабени или оцветители. Подходящ е за нормални към сухи коси и трябва да придаде изключителен блясък на косата. Съдържа масло от пракакси, масло от камелина, био мед, зехтин. Има прозрачен цвят и е със средна гъстота, ухае наистина много свежо.

Усмивки :)

0 коментара: