Eucerin DermoPure

ноември 13, 2017 Maia Georgieva 0 Comments

Харесвам кожата си и не съм имала много проблеми с нея. Като тинейджърка не съм страдала от акне или ако е имало такъв период не е бил толкова страшен. Една-две пъпчици тук-там и толкова. Сега отново се появява някоя друга досадна пъпчица от време навреме. По-видни стават особено по време на онзи по-специален период. Eucerin пуснаха нова серия DermoPure, предназначена за кожа, склонна към акне. 
В момента използвам няколко продукта от серията. Всеки ден премахвам грима си с мицеларния разтвор, който е лек и нежен, но и ефективен. Не щипе на очите и оставя кожата свежа и най-важното - чиста. Следващата стъпка е измиващия гел, който премахва всички останали нечистотии. Идва с много удобна помпа. Изключително икономичен е и две помпички са напълно достатъчни за измиване на цялото лице. Със средна гъстота, премахва мръсотиите в дълбочина и оставя свежо усещане. Един път в седмицата използвам и ексфолиращия гел, който категорично ми е супер любим продукт. Любопитна бях да пробвам почистващите продукти за лице, които използвам редовно. През по-специалните периоди, когато хормоните се бушуват и ме атакуват неприятни пъпчици започнах да нанасям като нощна грижа серум с 10% хидрокси комплекс, който освен, че отпушва порите и намалява петната, има и анти ейджинг ефект. Консистенцията е със средна гъстота и притежава приятен аромат. След нанасяне попива бързо и оставя съвсем лек филм върху кожата. Леко пощипва там където има пъпчица. Като дневна грижа нанасям матиращ флуид с 8-часов матиращ ефект, който е много нежен и приятен. Прекрасна основа за грим. Мислех, че ще пресушава кожата ми, но не я, остава гладка и матирана.

Блуза: тук
Серията Eucerin DermoPure можете да откриете в аптеките.

Целувки и до скоро! :)

0 коментара: