That cute red sweater

ноември 06, 2017 Maia Georgieva 0 Comments

Здравейте!
Ако миналата есен някой ми беше казал, че след една година ще бъда обсебена от червен пуловер, никога нямаше да го повярвам. Винаги съм смятала червения цвят за твърде натрапчив и съм мислела, че ме прави да изглеждам прекалено бледа. За щастие този червен пуловер промени изцяло това мое мнение. Толкова мек, топъл, момичешки... веднага се влюбих! Погледнете само детайлите! Ах... веднага ме спечели!
За гримa се доверих на AVON, които ме предизвикаха да бъда дръзка и да експериментирам. Създадох две визии с помощта на новите червила от серията Mark - Liquid Lip Lacquer Matte & Liqud Lip Lacquer Shine в цветове Whipped Latte и Blushing. Едно движение и устните са покрити с цвят. Матово или с блясък избирате вие. Това е първата визия, в която заложих на матовото червило в красив нюд цвят, а следващата очаквайте утре.
Sweater: here
Предлагаме ви и специален купон код: Maya856, с който можете да ползвате 5$ отстъпка при поръчки над 50$ в сайта vip.com. Купонът важи два месеца.


Целувки и до скоро! :)

0 коментара: