Коледен таг #ALL I WANT FOR CHRISTMAS

декември 10, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


 Здравейте!
Искрено се забавлявам да чета отговорите на блогърите на този весел коледен таг. Ето ги и моите:


1. Вярвам ли в Дядо Коледа?
Да, разбира се! Има ли някой, който да не вярва!
2. Под елхата искам да намеря…?
Под елхата очаквам да намеря мили подаръци за моите любими хора и за самата мен.



3. Коледните филми – настроение или досадна необходимост? 
По време на празничните дни около Коледа винаги прекраваме време пред телевизора с чаша горещ чай в ръце, гледайки любимите филми.


4. Мммм, канелени сладки с топло шоколадче?
Ох, мисля, че ще се пооформя отново по Коледа. Та аз вече започнах с лакомията...


5.Ъъъ, пуловери на еленчета и снежни човеци?

Оо, да, да! И на елхички, снежинки... обичам си ги! Не само, че топлят, но и са тоолкова весели!


6. Christmas and New Year’s outfit?
На Коледа - с червен весел пуловер, а на нова година с блестяща рокля - както повелява традицията. Можете да погледнете в Lidl новата мега блестяща и празнична колекция на Хайди Клум - Let's celebrate. Ще откриете блястящи празнични рокли, поли и топове, както и меки палта, жилетки. Също така аксесоари и всичко за вашата празнична визия.


7. Грим за празниците? Глитъри или нещо по-класическо?

Няма как да подминем глитърите по време на коледните празници.

8. А празниците – в България или в чужбина?
Празниците ще прекарам в България.
9. С Коледа логично идват и коледните комплекти и лимитираните коледни колекции. Кои прибави към колекцията си?
Взех си няколко продукта, на които не спирам да се радвам!

10. Моето ухание на Коледа е уханието на...
Уханието на портокалови корички, канела, уханни чайове.
11. Пазар в последния момент или чинно със списък, писан минимум три месеца?
Предишни години винаги съм търчала в последния момент за подаръци. Тази година обаче съм готова с тях от много, много по-рано. 
12. Подарък – чорап или подарък в чорап?
Може и чорап, може и подарък в чорап - на всичко съм доволна и съгласна. Важното е, подаръци да има от сърце!

13. Списъкът на Дядо Коледа – слушах или не през изминалата година?
Дам, дам, бях наистина много послушно дете през цялата година!
14. Цели за новата 2018-та година които не/смятам да спазвам?
Все още не съм си поставила такива.
15. Какво ми взе/какво ми донесе 2017-та?
Смятам, че ми е взела и донесла точно това, което е трябвало!
16. Какъв късмет искам от баницата?
Здраве!

17. На най-близките ми пожелавам…
Да бъдат здрави!

Палто: Lidl/// Жилетка: Lidl/// Блуза: Zara/// Клин: Banggood/// Ботуши: Sammydress
Целувки и до скоро! :)

0 коментара: