Lavish Care - Xtra Long Lasting Matte Lipgloss

декември 22, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


Ммм, знаете колко е яко усещането да имаш ново червило. А какво ли ще бъде да имаш цели пет нови червила. Уоу, нали? Мдам! Lavish Care ме изненадаха с пет чудесни цвята от техните сензационни матови червила Xtra Long Lasting Matte Lipgloss. Добре, че направиха избора вместо мен, защото дълго щях да се колебая измежду 22-те цвята, които има. За мен избраха да пробвам номера 02, 05, 09, 16, 20.
Опаковките им са пластмасови, леки, удобни за носене в дамската чанта. Апликаторът е пуфкав, в идеален размер, леко извит и скосен от едната страна, което улеснява нанасянето на червилото. Откакто ги имам не пропускам да им се насладя и ги нанасям почти всеки ден.  
номера 09, 05, 20,16, 02
Те успяват да разкрият очарованието на прелестни устни в наситени нюанси. Отлично пигментирани и даващи прекрасни цветове с едно нанасяне. Изсъхват до пълен мат и се задържат върху устните за наистина дълго време. При консумация на храна се изисква подновяването им в основата на устните. Имат лек приятен аромат и много мека, пухкава, нежна текстура. Изключително комфортни, ефирни за носене и бих казала, че дори забравям, че съм с червило, защото изобщо не го чувствам върху устните си. Не пресушава устните. Също така не цапа след нанасяне. Няколко пъти вече получавам комплименти и въпроси с какво червило съм. Големи фаворити са ми номера 05 и 09. :) Препоръчвам ги на всички, които обичат да нанасят наситени матови цветове върху устните си.

Целувки и до скоро! :)

0 коментара: