Ikoo brush

януари 05, 2018 Maia Georgieva 0 Comments





Ююхууу, привет, бютита!
Мисля, че вече имам цяла колекция от четки за коса. Толкова са много, че всеки ден от седмицата мога да се сресвам с различна. Във всеки шкаф и всяка чанта имам по една. Малка, голяма, с дръжка, без, с капаче, без... хахаха. Какво да се прави, понякога дизайнът на някоя ме ме грабва толкова много и си казвам, че просто трябва да я имам.
Така е с новите ми Ikoo четки. Толкова са красиви с тези гланцови огледални повърхности в блестящи наситени цветове. Пристигат прекрасно опаковани в стилна метална кутия. Оказаха се най-леките, които съм пробвала от този тип платсмасови четки за коса. Също така са и страшно компактни. Тази, която имам не е малкия вариант, но все пак е супер лека и практична за носене в чантата. Само се страхувам да не й навредя по някакъв начин на зъбците. Те са пластични и с различна дължина. Освен това те са специални и не само, че сресват косата, но правят и масаж на скалпа по технология, взаимствана от китайската народна медицина. Това стимулира кръвообръщението на главата и се подобрява здравословното състояние на косата. Именно заради това, четките Ikoo са наричани "Spa четки".
Удобна е за захващане, като прилепва плътно в ръката според извивките й. Отгоре има едно леко вдлъбване, в което поставям показалеца си и това прави захващането още по-стабилно. Горната част, както и бодличките са направени от пластмаса, а частта между тях е гумена. Точно върху тази част поставям пръстите си, докато я държа и мисля, че това също предостварятва изпускането на четката. Горната синя част е огледална и ми дава възможността да се огледам веднага след като се среша. Използвам я и на мокра, и на суха коса, като сресва отлично без грам скубане. Изключително красива и заслужаваща се да се пробва четка. Влюбена съм в това наситено морско синьо. Има я в още няколко цвята. Щастлива съм, че вече мога да намеря немските четки Ikoo и тук. Можете да ги разгледате на сайта им - www.fringe.bg.

Усмивки и до скоро! :)

0 коментара: