Моите 5

април 16, 2018 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте и днес! Как сме в понеделник? Надявам се добре!
Днес имам нов пост! Хепи ли сте?
Това са моите 5 неща, които купувам отново и отново. Има неща, които са ми толкова любимички. Ето кои са те:
1. Започвам с фон дьо тена L´Oreal Paris True Match Super Blendable Foundation SPF17. Това е поредната ми опаковка и веднага щом като го приключа бързам да се запася с нов. Можете да го откриете в магазина за маркова козметика parfimo.bg. Цената му там е 14 лв, което е с около 10 лв по-малко отколкото в дрогериите. Та, ако го искате и вие - това е мястото. Взимала съм си няколко номера, но моят определено е N5 Sand - перфектен за моята светла кожа, с жълт подтон е.
2. Подължавам нататък с Essence Ultra Gloss Nail Shine Top Coat. Дори и да нямам лак за нокти, много обичам да си нанасям по един пласт топ лак, за да изглеждат ноктите ми идея по-добре. Този взимам за пореден път и си върши чудесно работата, както просто така нанесен върху ноктите, така и върху лак. За 3 лв. си е топ!
3. Ето и едно чудесно балсамче за устни Nashi argan, което тази зима стоеше на нощното ми шкафче и редовно ме подсещаше да си хидратирам устните. Мисля, че и друг път съм ви казвала за него. Омековява добре, а и тубичката ми е така сладка.
4. Тук имаме и мицеларната вода на Eucerin. Това е поредната голяма опаковка, на която скоро ще видя сметката. Почиства уникално добре, не оставя филм, не щипе на очите, не изсушава. Пък и тази разфасовка от 400 мл стига за седмици наред. Тази мисля ми е от февруари. Сестрото я беше взела на промоция за 15.59 лв.
5. Последното, но едно от най-симпатичните неща тук са ластичките за коса на Invisibobble. Винаги имам една ли дори няколко под ръка. По принцип си взимам прозрачните, които стоят много готино, но сега видях, че има такива с златна нишка (You're golden), които са меега яки и този път се насочих към тях. Много им се кефя. Можем да си ги носим като гривна на ръката, а когато ни се прииска, да си вържем косата. Не са типичните ластички, защото не опъват и скубят. Също така не оставят следа от ластика върху косата. Абе, много са готинки. Харесах си още няколко цвята и ако си взема, ще ви ги покажа и тях. В кутийката са по трички и са за около 6 лв.

Целувки и до скоро!

0 коментара: