Fun’Ethic "Живей своите 30"

септември 29, 2017 Maia Georgieva 0 Comments


Привет!
Както ви бях споменала наскоро, опитах и останалите глезотийки на Fun’Ethic от серията "Живей своите 30". Първият път когато от марката ме попитаха какво желая да тествам веднага избрах мицеларната вода, почистващите кърпички и крема за лице. Не знам какво ме накара да избера точно тях. Тук можете да прочетете и предното ми ревю. Сега ми предложиха да опитам и останалите неща, които включва серията - олио за тяло, маска за лице, рол-он и сапун. Така се сдобих с цялата серия с 98% естествен произход на съставките. Придобих пълна представа и разбрах колко много съм била пропуснала, пробвайки само три неща. 
Първият придукт, който ви представям е рол-онът против изпотяане "Живей своите 30". Супер мини леко компкатно сладко рол-онче, направо приличащо на детска играчка. Ще се побере във всяка дамска чанта. Свикнах преди да го нанеса първо да го разклатя. Ухае на типичния за серията аромат. По същия качин миришеха и кремът за лице и мицеларната вода. Не оставя бели петна по дрехите и ми създава свежо усещане. Чувствам се комфотно, когато съм с него и не ме кара да плувна в собствени води. Разбирате за какво говоря, нали?! :)
Продължавам нататък с олио за лице и тяло "Живей своите 30". Идва в сладка опаковка от 100 мл. Текстурата му е доста богата и осезаемо хидратира кожата. Просто е като балсам за сухи участъци. Може да се нанася на лицето, тялото и косата. Най-любимото му приложение е върху тялото. Просто моменално успява да хидратира и най-сухата кожа. В края на лятото краката ми някак започнаха да се белят и станаха мега сухи. Обичах да нанасям щедро количесто от олиото и успях да овладея положението. Първоначално се усеща мазничко, но след втриване успява да попие напълно в кожата. Дойствието му е точно като на сухо олио. Ароматът му е малко специфичен и не знам дали би се харесал на всеки, но на мен ми допадна и дори си душках ръцете след като съм го нанесл, действа ми доста успокояващо и релаксиращо. Като цяло самото нанасяне на олиото е отпускащ ритуал за сетивата.

Опитах и ръчно направения сапун "Живей своите 30". Мек и приятен сапун, който сякаш с топи в ръката ми докато го използввам под душа. Изключително деликатен и нежен към кожата.
Маската за лице "Живей своите 30" има средно гъста бяла текстура с характерния за серията аромат. Нанася се мега лесно, като помпичката много ме улеснява. Може би това е първата маска за лице с помпичка, която имам. Нанасям я два-три пъти в седмицата, за да освежа и хидратирам кожата си. Слагам плътен слой от нея, като избягвам зоната около очите. След това оставям така и не я изплаквам. Кожата си я абсорбира почти напълно. Остава един лек филм, който се усеща все едно сме нанесли крем за лице. Кожата изглежда подхранена, овлажнена и е супер мекичка. Ароматът също е доста въздействащ и отпускащ.

Целувки и до скоро!

0 коментара: